محمد رضا کشاورزیان:
به گزارش تابناک سمنان: محمد رضا کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر و با همکاری اداره ثبت، تاکنون برای ۱ میلیون و ۷۵۰ هزارهکتار از اراضی ملی شهرستان شاهرود اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 08 July 2020

67 هزار متر مربع از اراضی شاهرود به نام دولت سند مالکیت خورد ...

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر و با همکاری اداره ثبت، تاکنون برای 1میلیون و 750 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان شاهرود اسناد تک برگ کاداستری صادر شده است.
وی به مزایای اجرای طرح کاداستر اراضی ملی اشاره و تصریح کرد: از آنجائی که برای اجرای این طرح اطلاعات توصیفی و مکانی هر پلاک ثبتی در نظر گرفته می شود و اسناد تک برگ کاداستری از دقت بالائی برخوردار هستند، بر همین اساس با اجرای طرح کاداستر علاوه بر برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، تصرف و تعرض و پدیده زمین خواری به شدت کاهش یافته و از سوء استفاده های احتمالی و جعل اسناد جلوگیری می شود.

محمد رضا کشاورزیان با اعلام این مطلب افزود: اراضی ملی حوزه ثبتی شهرستان شاهرود 4میلیون و 300هزار هکتار است که تاکنون برای 99 درصد این اراضی سند مالکیت صادر شده است که در راستای اجرای قانون جامع کاداستر تمامی این اراضی زیر پوشش اجرای طرح کاداستر قرار خواهند گرفت.
کشاورزیان در پایان تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تعامل ایجاد شده بین اداره منابع طبیعی و ثبت اسناد و در صورت تأمین اعتبار لازم، این ظرفیت و امکان وجود دارد تا پایان سال جاری صدور اسناد تک برگ برای اراضی ملی شهرستان شاهرود به میزان 200 هزار هکتار برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار