سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی درباره بازی‌های اخیر لیگ برتر کشورمان نوشت، پرسپولیس یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر ایران نزدیک شده است.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 08 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی شامل، ایران، ازبکستان، تاجیکستان پرداخت و نوشت: سال ۲۰۲۰ ممکن است یک سال فوتبالی کاملا متفاوت با سال‌های قبل باشد، اما به نظر می‌رسد که تاریخ به احتمال زیاد در لیگ‌های آسیای میانه در حال تکرار شدن است، قهرمانان سال ۲۰۱۹ در لیگ‌های ازبکستان، جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان،چنگال پولادین خود را بر عنوان قهرمانی انداخته اند و در آستانه قهرمانی هستند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از این گزارش درباره لیگ برتر ایران نوشت: پرسپولیس به عنوان قهرمانی نزدیکتر شد.

در فاصله تنها ۷ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ و با توجه به اختلاف ۱۲ امتیازی پرسپولیس نسبت به نزدیکترین رقبای خود، به نظر می‌رسد حالا برای چهارمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران فقط زمان مطرح باشد و اما و اگری در آن نیست.

در آخرین دیدار این تیم، حتی کارت قرمز نیمه اول به کمال کامیابی نیا هم نتوانست شاگردان یحیی گل محمدی را مهار کند و پرسپولیس با گل دقیقه ۶۶ مهدی ترابی یک پیروزی تعیین کننده یک بر صفر مقابل شاهین بوشهر به دست آورد.

تساوی بدون گل سپاهان رده دومی با سایپا شانس این تیم برای رسیدن به مدافع عنوان قهرمانی را کم رنگ‌تر کرد، در حالی که شهرخودرو در دیداری خارج از خانه مقابل گل گهر به پیروزی دست یافت و با تفاضل گل بهتر به رتبه سوم رسید.

در حالی که  به نظر می‌رسد کورس قهرمانیکاملا یک طرفه شده باشد، هفته اخیر مسابقه فوتبال ایران باز هم تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت و بعد از اینکه آزمایش کرونای چند بازیکن استقلال و فولاد خوزستان مثبت شد، ۲ بازی به تعویق افتاد.

سازمان لیگ فوتبال ایران پیشتر اعلام کرده بود که هر باشگاهی که ۵ بازیکن کرونایی داشته باشد، حق دارد مسابقات خود را به تعویق بیندازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار