محمد مازح، قاضی لبنانی در پیامی به سخنان سید حسن نصرالله پاسخ داد و تقدیر او از این قاضی را بالاترین مدالی دانست که تاکنون در زندگی خود کسب کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 08 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته در سخنرانی خود درباره اقدامات سفیر آمریکا در این کشور گفت: حکم قاضی شریف لبنانی به ممنوعیت سخنرانی سفیر آمریکا در لبنان نشان می‌دهد که در لبنان قضاتی وطن دوست و شجاع وجود دارد. 

دبیرکل حزب الله از حکم قاضی محمد مازح تقدیر و تصمیم او را در خصوص ممنوعیت گفت‌وگوی سفیر آمریکا با رسانه‌ها، تصمیمی ملی و شجاعانه توصیف و تاکید کرد به قاضی مازح و هر قاضی شریف و شجاعی که در این زمان دشوار برابر سیاست‌های آمریکا بایستد افتخار می‌کند.

پس از سخنان سید حسن نصرالله درباره این قاضی و تقدیر از حکم او، مازح در پیامی در صفحه فیسبوک خود به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان پاسخ داد و آن را بهترین مدالی که در زندگی خود کسب کرده است، دانست.

محمد مازح، قاضی لبنانی در این پیام فیسبوکی نوشت: «امروز بالاترین مدال را بر گردنم انداختی. ای عزیز، جناب دبیرکل، چه افتخار بزرگی نصیبم شد؛ رویایی که در خواب می‌دیدم در بیداری تعبیر شد. با هزار تحیت و سلام بر عمامه مطهر شما بوسه می‌زنم.»

محمد مازح، قاضی شهر صور با صدور حکمی اعلام کرد هر رسانه لبنانی یا خارجی فعال در خاک لبنان که با سفیر آمریکا در بیروت مصاحبه کند، برای یک سال از فعالیت منع و به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار جریمه محکوم می‌شود.  این حکم در پی اظهارات اخیر سفیر آمریکا در بیروت در گفتگویی رسانه‌ای که قاضی مازح، آن را موجب بروز تنش‌های طائفه ای، مذهبی و سیاسی دانسته بود، صادر شد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته در سخنرانی خود درباره اقدامات سفیر آمریکا در این کشور گفت: سفیر آمریکا در لبنان به مانند یک حاکم نظامی یا نماینده عالی رفتار می‌کند. او حتی در انتصاب‌های رسمی مرتبط با بانک مرکزی دخالت می‌کند که این یک اقدام استعماری است. خطرناک‌تر از این لبنانی‌ها را علیه یکدیگر تحریک و آن‌ها را به سمت جنگ داخلی سوق می‌دهد. حکم قاضی شریف لبنانی به ممنوعیت سخنرانی سفیر آمریکا نشان می‌دهد که در لبنان قضاتی وطن دوست و شجاع وجود دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار