هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 05 July 2020

به گزارش گزارش سمنان:  هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز یکشنبه با برگزاری پنج دیدار به پایان می رسد. البته این در حالی است که دیدار تیم های نساجی مازندران - فولاد خوزستان و استقلال - پارس جنوبی جم احتمال دارد به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان تیم های استقلال و فولاد به ویروس کرونا لغو شود.

قرار است امروز (یکشنبه) درباره برگزاری این دیدارها و شرایط تیم ها تصمیم نهایی گرفته شود.

پارس جنوبی جم - استقلال تهران (یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰)

تیم استقلال که بعد از تعطیلات چند ماهه لیگ برتر، مسابقات را خوب شروع نکرده و در ۲ دیدار اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده است، این هفته هم بازی نسبتا سختی در هوای گرم جم مقابل پارس جنوبی خواهد داشت.

استقلال با ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد. این تیم بعد از کم رنگ شدن شانس قهرمانی به دنبال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده است. آن‌ها ۲ دیدار آخر خود در جم مقابل پارس جنوبی را شکست خورده اند. چند بازیکن این تیم مثل دیاباته و علی کریمی که در بازی رفت غایب بودند، در این مسابقه قادر به همراهی آبی‌ها خواهند بود.

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال محکوم به پیروزی در این مسابقه است. این تیم در صورت عدم کسب ۳ امتیاز بازی شاید جایگاه پنجم جدول را هم از دست بدهد.

در سوی دیگر، تیم پارس جنوبی جم با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد. آن‌ها در ۶ بازی آخر خود تنها یک برد آن هم مقابل تراکتور با نتیجه یک بر صفر داشته اند. این تیم ۱۶ امتیاز از ۲۰ امتیاز خود را در بازی‌های خانگی و در ورزشگاه تختی جم به دست آورده است.

تیم استقلال در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد. علی کریمی و مهدی قایدی گل‌های استقلال را زدند.

گل گهر سیرجان - شهر خودرو (یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰)

در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تیم گل گهر سیرجان میزبان شهر خودرو خواهد بود. قضاوت این مسابقه بر عهده مهدی سیدعلی است.

تیم گل گهر طی ۲۲ دیدار قبلی در لیگ برتر، ۱۹ امتیاز کسب کرده است. شاگردان مجید جلالی در رده چهاردهم جدول قرار دارند. این تیم در ۱۰ بازی آخر خود در لیگ، ۳ شکست داشته که ۲ دیدار از آن‌ها مقابل پرسپولیس و سپاهان تیم‌های اول و دوم جدول بوده است. آن‌ها به دنبال این هستند تا از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

در سوی دیگر، تیم شهر خودرو با ۳۸ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد. آن‌ها در ۳ بازی اخیر خود ۲ برد داشته اند و فقط مقابل پرسپولیس صدرنشین تن به شکست داده اند. این تیم در بازی قبل با دبل سعید صادقی و با نتیجه ۲ بر یک تیم ذوب آهن را شکست داد.

بازی رفت ۲ تیم، که تنها بازی آن‌ها در تاریخ لیگ برتر هم بود، با نتیجه یک بر صفر به نفع شهر خودرو به پایان رسید. امین قاسمی نژاد تک گل تیم مشهدی را زد.

نفت مسجد سلیمان - ماشین سازی تبریز (یکشنبه ساعت ۲۱)

در دیگر مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان ماشین سازی است. رضا عادل داور این مسابقه خواهد بود.

تیم نفت مسجد سلیمان با ۲۹ امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر، هشتم است. آن‌ها در ۵ بازی آخر خود بردی نداشته اند. ۳ تساوی و ۲ باخت حاصل کار آن‌ها طی ۵ بازی اخیر بوده است. آخرین برد این تیم به پیروزی ۲ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان بر می‌گردد.

در طرف مقابل، تیم ماشین سازی تبریز در بازی هفته قبل خود با برابر فولاد خوزستان در حالی که با گل بابک مرادی از حریف پیش بود، اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف اهوازی خود شکست خورد. این تیم با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. آن‌ها در ۷ مسابقه اخیر خود هیچ بردی نداشته و در ۵ دیدار هم شکست خورده اند.

بابک مرادی و شاهین توکلی ۲ بازیکن ماشین سازی به دلیل محرومیت در مسابقه با نفت مسجد سلیمان غایب خواهند بود.

این ۲ تیم علاقه خاصی به نتیجه تساوی دارند و ۵ تقابل آخر آن‌ها بدون برد طرفین به پایان رسیده است.

نساجی مازندران - فولاد خوزستان (یکشنبه ساعت ۲۱)

این هفته نساجی مازندران کار سختی مقابل تیم آماده جواد نکونام خواهد داشت. این بازی در ورزشگاه شهید وطنی (مازندران) و با قضاوت محمد حسین ترابیان برگزار می‌شود.

تیم نساجی با ۲۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. آن‌ها در ۲ بازی قبلی خود تیم‌های تبریزی تراکتور و ماشین سازی را شکست داده اند. این تیم با هدایت محمود فکری در حال حاضر شرایط خوبی در لیگ پیدا کرده است.

در مقابل، تیم فولاد خوزستان بعد از شروع مجدد مسابقات بسیار آماده ظاهر شده است. آن‌ها هر ۲ دیدار قبلی خود مقابل استقلال و ماشین سازی را با نتیجه ۲ بر یک پیروز شدند. این تیم اکنون با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. شهاب گردان دروازه بان فولاد که در بازی قبل به شکل عجیبی با دریافت ۲ کارت زرد متوالی اخراج شد، در این مسابقه محروم است.

فولاد در بازی رفت با گل احمد عبدالله زاده موفق شد نساجی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

سایپا - سپاهان (یکشنبه ساعت ۲۱:۰۰)

در دیگر مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تیم سایپا میزبان سپاهان است. قضاوت این دیدار بر عهده علی بای خواهد بود.

تیم سپاهان با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. آن‌ها در ۵ بازی آخر خود ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت داشته اند که شکست آن‌ها در دیدار با پرسپولیس برای تعیین سرنوشت لیگ حائز اهمیت بود. این تیم هفته قبل در یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. امیر قلعه نوعی با پیروزی مقابل سایپا به دنبال نزدیک شدن به پرسپولیس صدرنشین است.

در طرف مقابل، تیم سایپا که بازی قبل استقلال را با تساوی یک بر یک متوقف کرد، در این مسابقه قصد متوقف کردن دیگر تیم مدعی لیگ را دارد. آن‌ها با ۲۰ امتیاز رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارند. این تیم در ۶ بازی آخر خود حداقل یک گل را به ثمر رسانده است.

در ۷ تقابل آخر این ۲ تیم سایپا هیچ بردی نداشته است. آن‌ها در ۳ بازی هم شکست خورده اند. همچنین در آخرین جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار