تیم فوتبال تراکتور در حالی امروز به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که نتیجه این دیدار در سرنوشت الهامی تاثیر دارد.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 04 July 2020

۳ گانه سرنوشت ساز در انتظار ساکت الهامی

به گزارش تابناک سمنان: ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور جایگاه ثابتی در این تیم تبریزی ندارد و بازی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان برای این مربی سرنوشت ساز است.

تیم فوتبال تراکتور که لیگ نوزدهم را با مصطفی دنیزلی شروع کرد در ادامه بازی‌ها ۳ شکست متوالی برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان متحمل شد و این تیم تبریزی از یک مدعی شماره یک و حریفی مخوف تبدیل به تیمی شد که به معنای کلمه دچار بحران شده بود. ناتوانی دنیزلی در خارج کردن تیمش از شرایط بحرانی همزمان با صبر اندک مدیریت باعث شد تا این سرمربی ترکیه‌ای خیلی زود به کار خود در تبریز پایان بدهد و تراکتور در راس کادر فنی خود دستخوش تغییرات اساسی شود.

الهامی وارد می شود

ساکت الهامی به عنوان جانشین دنیزلی انتخاب شد و بخت با این مربی جوان یار بود و تراکتور توانست با چند پیروزی پشت سرهم از بحرانی که در آن قرار گرفته بود خارج شود. الهامی از سرمربی موقت به دائمی تبدیل شد و همه چیز به خوبی در حال سپری شدن بود تا اینکه تیم الهامی اولین شکست خود را در میانه اسفند سال گذشته متحمل شد.

البته الهامی خوش شانس بود که اولین شکست تیمش با تعطیلی مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا همراه شد. به هر حال مدیریت این باشگاه که تصور می‌کرد مسابقات به پایان رسیده است اقدام به تمدید قرارداد الهامی کرد.

شروعی دوباره

تراکتور با بدترین شکل ممکن و با مشکلات بسیاری که بار‌ها به آن اشاره شده پا به ادامه مسابقات گذاشت و این تیم تبریزی با شکست کار خود را آغاز کرد. سرخپوشان تبریزی در حالی امروز به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌روند که ساکت الهامی فشار زیادی را بر دوش‌ خود احساس می‌کند. او به طور دقیق در مقطعی قرار گرفته که سرمربی باتجربه‌ای همچون دنیزلی را از پای در آورد.

این در حالی است که تیم تحت هدایت دنیزلی از هر حیث از تیم الهامی سرتر بود و بدین ترتیب چالش بزرگی در انتظار سرمربی تراکتور خواهد بود. الهامی برای اثبات توانایی‌های خود ناگزیر است تا تیمش را از این هفته‌های سخت به سلامت خارج کند که با توجه به شرایط تراکتور کار دشواری است.

به هر حال به زودی مشخص می شود که  آیا تصمیم مدیران باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد الهامی درست بوده یا خیر.

سکانس اول این سه گانه سرنوشت ساز امروز در تبریز اکران خواهد شد و نتیجه تقابل با صنعت نفت آبادان در سرنوشت تراکتور و شخص الهامی تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار