کد خبر: ۸۷۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 03 July 2020
 
 
تابناک/سرمربی آلمانی لیورپول می گوید نگرش تیمش را در بازی برابر منچسترسیتی با وجود شکست سنگین دوست دارد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی آلمانی لیورپول می گوید نگرش تیمش را در بازی برابر منچسترسیتی با وجود شکست سنگین دوست دارد.

 به نقل از تایمز، لیورپول که چند روز قبل قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شد، دیشب پنجشنبه در خانه منچسترسیتی با نتیجه ۴-۰ شکست خورد تا سنگین ترین شکست ۳ فصل اخیر خود را در لیگ برتر متحمل شود.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت: آیا این مسابقه برای ما مهم بود؟ " من یک نگرش درخشان از بازیکنانم دیدم. حریف سریعتر از آنچه انتظار داشتیم بود. فاقد تحرک بودیم. لحظات خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم ، شانس گلزنی هم داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. لازم است این نتیجه را بپذیریم. اگر دوباره بپرسید ، من پاسخ می دهم که من نگرش تیمم را دوست داشتم. به هر حال ما تلاش خودمان را کردیم و نمی دانم قهرمانی ما در لیگ برتر روی این دیدار تاثیر گذاشته بود یا خیر.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:‌ آیا این عالی نیست که یک تیم بتواند قهرمان شود ، در حالی که تیم دیگر (منچسترسیتی) خیلی خوب بازی می کند. آنها باورنکردنی هستند در طول فصل ، منچسترسیتی فوتبال خوبی از خود نشان داد. سیتی تیم کوچکی نیست و فوتبال خوبی بازی می کند و در این دیدار توانست موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کند و دروازه ما را باز کرد.

لیورپول به دلیل امتیاز از دست دادن منچسترسیتی در بازی خارج از خانه از هفته سی و یکم رقابت ها با چلسی (۱-۲) قهرمان لیگ برتر شد. لیورپول امیدوار است اکنون به رکورد ۱۰۰ امتیاز در یک فصل سیتی برسد. البته شکست برابر سیتی کار لیورپول را برای رسیدن به این رکورد خیلی سخت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار