کد خبر: ۸۶۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 02 July 2020
در یک‌صد و دهمین جلسه  شورای شهر اردبیل چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یکصدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل در حالی دیروز چهارشنبه برگزار شد که رحیم آقازاده و رویا کنعانی، دو عضو شورای شهر بر خلاف برنامه نطق پیش از دستور این نطق را به جلسات بعدی موکول کردند.

رحیم آقازاده با انتقاد از عملکرد شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در حالی که می‌توانیم با یک‌دلی در جهت پیشبرد اهداف شهری برای توسعه و آبادانی کلانشهر اردبیل تلاش کنیم، اما برخی اختلاف نظرها مانع اقدامات مناسب می‌شود.

وی افزود: باید با دعوت از مدیران و هماهنگی‌های لازم در جهت توسعه کلانشهر اردبیل گام‌های اساسی برداریم.

این عضو شورای شهر اردبیل گفت: برای چگونگی مدیریت شهری اردبیل حرف زیادی برای گفتن دارم اما این مسائل را در جلسات بعدی بیان می‌کنم.

رویا کنعانی سادات، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز از نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر صرف‌نظر کرد.

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل با اعلام اینکه در ماه‌های اخیر بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در سطح شهر اردبیل کاشته شد، اظهار کرد: شهرداری اردبیل در تلاش است در جهت افزایش سرانه فضای سبز کارهای اساسی انجام دهد.

وی افزود: در چند سال اخیر در شهر اردبیل  خدمات سلامت محور توسط شهرداری جهت ارتقاء سلامت شهروندان انجام شده که ایجاد جاده تندرستی و تکمیل این جاده از اقدامات موثر شهرداری بوده اما کافی نیست.

شهردار اردبیل گفت: در سال‌های اخیر ۴ فرهنگ‌سرا بر تعداد فرهنگ‌سراهای اردبیل افزوده شده که اصلی‌ترین آن‌ها بهبود روش‌های زندگی و اتقاء نشاط اجتماعی است.

در ادامه این جلسه لایحه تاسیس مرکز جامعه سلامت شهرداری اردبیل، لایحه افزایش ضریب هزینه تغییر کاربری در اردبیل از عمومی به تجاری، لایحه مجوز ۴۰ درصد بخشودگی اجاره بهاء مراکز وابسته به شهرداری اردبیل، لایحه درخواست تعیین نرخ کرایه انواع خودروهای حمل و نقل عمومی درون شهری با رای اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار