نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با همراهی مدیران توانبخشی وبهداشت و درمان و مشاور اقتصادی رییس جمعیت هلال احمر کشور و سرپرست جمعیت هلال احمر استان با امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 01 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ در این دیدار گفت: هلال احمر جزء اولین دستگاه هایی است که در حوادث ، گرفتاری ها و سختی ها حضور پیدا می کند و نقش هلال احمر در حوادث و بحران ها یک نقش بسیار قوی است.

حجت الاسلام و المسلین کریمی تبار اظهار داشت: در استان ایلام با توجه به جمعیت میلیونی زائران در اربعین حسینی لذا خدماتی که باید در نظر گرفته شود باید با نگاه بلند مدت باشد که حکومت جهانی حضرت حجت (عج) انشالله تحقق پیدا خواهد کرد و تردد بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: توسعه هلال احمر استان در زمینه بهداشت و درمان یکی از نیازهای ضروری استان ایلام است و با ایجاد مرکز جامع توانبخشی می توان خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه داد و در این زمینه ، توریست درمانی نسبت به کشور همسایه به ورود ارز به کشور کمک ميکند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در این دیدار گفت: استان ایلام به دلیل محرومیت و همجواری با کشور عراق مورد توجه جمعیت هلال احمر کشور قرار دارد و برنامههایی برای توسعه این جمعیت در استان در زمینه بازتوانی، توانبخشی و اعضای مصنوعی مد نظر قرار دارد.

فرید مرادیان اظهار داشت: با ایجاد مرکز جامع توانبخشی که هم خدمات مناسبی به مردم استان و هم به مناطق مجاور استان و هم در زمینه توریست درمانی میتوان خدمات مطلوبی به مردم ارائه گردد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: انشالله با کمک رییس جمعیت هلال احمرو همکاری مجموعه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی مرکز جامع توانبخشی تا شهریور ماه امسال راه اندازی خواهد شد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار