کد خبر: ۸۶۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 01 July 2020

ماجرای «عقد پرماجرا» در شیراز

تابناک/مهر نوشت: مینی سریال پنج قسمتی «عقد پرماجرا» در شیراز تولید شد و قرار است از شبکه استانی و یا یکی از شبکه های سراسری به پخش برسد.

مینی سریال پنج قسمتی «عقد پرماجرا» سال ۹۸ در شیراز به تولید رسید و این روزها در دست تدوین است. در این سریال بازیگرانی چون آتش تقی پور، ساقی زینتی و برخی از بازیگران بومی شیراز به ایفای نقش پرداخته اند.

صالح خشنودی فر مشاور تهیه کننده این سریال درباره جزئیات بیشتر این مجموعه توضیح داد: این سریال قرار بود در ۱۳ قسمت ساخته شود اما به دلیل شیوع کرونا کوتاهتر شده و در پنج قسمت تولید شد که حدود یک ماه زمان برد.

وی با اشاره به نحوه پخش این سریال عنوان کرد: رایزنی هایی با شبکه استانی شیراز انجام داده ایم تا مینی سریال از این شبکه به پخش برسد. همچنین امیدواریم از یکی از شبکه های سراسری نیز روی آنتن برود.

خشنودی فر با اشاره به حضور هنرمندان شیرازی در این مینی سریال عنوان کرد: در این مینی سریال جمعی از هنرمندان بومی و بازیگران تئاتر و تلویزیون شیراز نیز حضور دارند. همچنین برخی چهره های جدید در این سریال بازی دارند که امیدواریم از طریق این کار شکوفا شوند.

وی با اشاره به حضور برخی بازیگران پیشکسوت و باسابقه در این سریال عنوان کرد: در این اثر همچنین آتش تقی پور، ساقی زینتی، سعیده عرب، سیدجواد زیتونی و تعدادی از پیشکسوت های استان فارس هم حضور دارند. امیدوارم هنرمندان جوان شیراز با آثار این چنینی که از شبکه های سراسری به پخش می رسد به رشد و ارتقا برسند.

خشنودی فر در پایان برای تولید سریال ها و آثار نمایشی بیشتر در شیراز اظهار امیدواری کرد و گفت: بیشترین دغدغه هنرمندان شیراز سرمایه است و اینکه سرمایه گذاران در کنار کارگردانان قرار نمی گیرند. خود من سعی کردم اولین قدم را در این زمینه بردارم و امیدوارم چنین اتفاقی به یک رویه تبدیل شود. با این حال اگر مشکلات بودجه ای حل شود این آرزوی ماست که شیراز حرکت و تحولی در عرصه هنر داشته باشد و بتوانیم آثار نمایشی مطلوب و سرگرم کننده ای به تولید برسانیم.

این مینی سریال به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل راد ساخته شده است و غلامحسین لیاقت و اسماعیل راد تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار