سرپرست شبکه بهداشت ودرمان دهلران؛
سرپرست شبکه بهد اشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : سه جایگاه سوخت در شهرستان دهلران به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 01 July 2020

به گزارش  تابناک ایلام ؛ غلام رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : در پی گشت و نظارت کارشناسان بهداشت شهرستان از مراکز عرضه سوخت متاسفانه به وضوح رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز قابل مشاهده بوده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک و دستکش در جایگاه‌های سوخت الزامی است گفت: به منظور جلوگیری از انتقال بیماری کرونا طبق دستور مرکز بهداشت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار سوختگیری در جایگاه سوخت به عهده کارکنان جایگاه‌ها است و رانندگان اجازه پیاده شدن از خودرو را ندارند.

منصوری گفت : به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت شهرستان تمامی جایگاه‌ها ملزم به نصب بنر هشدار دهنده بهداشتی هستند به تمامی جایگاه‌داران اعلام شده که دستکش و ماسک برای کارکنان خود تهیه و در اختیار آنها قرار داده شود.

وی بیان داشت: 6اکیپ از کارشناسان بهداشتی از مکان های مختلف شهرستان در راستای اجرای پروتوکل بهداشتی نظارت دارند وشهروندان تخلفات بهداشتی را به شماره 190اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار