شاهد عینی با واکنش به موقع خود توانست جان سه سرنشین یک خودروی ون را که در داخل این خودروی غرق آتش گرفتار شده بودند نجات دهد.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 01 July 2020

خودرو

به گزارش  تابناک سمنان: یکی از نکات مهمی که باید شاهدان عینی در هنگام واژگونی خودرو‌ها مد نظر داشته باشند خارج کردن سریع افراد سالم گرفتار شده از داخل خودروی حادثه دیده است. بازکردن کمربند ایمنی افراد گرفتار شده و شکستن شیشه‌ها با در نظر داشتن نرسیدن آسیب به افراد از مهمترین اقداماتی است که باید توسط شاهدان عینی بعد از واژگونی خودرو انجام شود. مانند اقدام به موقع راننده چینی در یکی از اتوبان‌های چین که با واکنش سریع خود توانست جان سه نفر را نجات دهد.

در حالی که پس از واژگون شدن یک خودروی ون، جان سه سرنشین داخل آن در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود این راننده با واکنش خود مانع وقوع یک تراژدی شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته خیابان تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این خودوری ون که در داخل یک اتوبان شلوغ در حرکت است ناگهان به سمت راست منحرف شده و واژگون می‌شود. در حالی که آتش از زیر خودرو شعله ور شده و شعله‌های آن به هوا برخاسته است ارفاد گرفتار شده تلاش می‌کنند تا با شکستن شیشه از خودرو خارج شوند، اما موفق به این کار نمی‌شوند.

لحظاتی بعد یکی از رانندگان خود را به خودروی در حال سوختن رسانده و با پا اقدام به شکستن شیشه جلوی آن می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این راننده چند ضربه با پای خود به شیشه وارد کرده و موفق به شکستن آن می‌شود. لحظاتی بعد سه سرنشین ون که با شعله‌های آتش و مرگ فاصله چندانی نداشتند از داخل خودرو خارج می‌شوند. در این حادثه بطور معجزه آسایی به کسی آسیب وارد نشد. نجات یافتگان دو مرد و یک زن بودند.

گفتنی است؛ این اتفاق در یکی از بزرگراه‌های شهر «چونگ کینگ» چین رخ داد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار