علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: روند ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس با پیگیری و تلاش مستمر دستگاه‌های اجرایی مربوط شتاب گیرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 01 July 2020
مشکلات کولبران باید ریشه‌ای حل شود - ایسنا
 
استاندار سمنان روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت ساخت زائر‌سرای استان سمنان در مشهد مقدس در سالن غدیر استانداری افزود: در سال‌های گذشته تمامی استان‌های کشور اقدام به ساخت زائرسرا در مشهد مقدس کردند و این طرح‌های عمرانی از پیشرفت فیزیکی خوبی هم برخوردار است.
وی ادامه داد: شهرداری سمنان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تعهدات خود در ساخت این طرح مهم عمرانی عملیاتی کنند.
علیرضا آشناگر خاطر نشان کرد: روند ساخت زائر سرای استان سمنان در مشهد مقدس از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نیست که با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع این مشکل اقدام شود.
آشناگر اضافه کرد: خیّران برای ساخت این زائر سرا پای کار بیایند و دستگاه‌های اجرایی تعهدات خود را عملیاتی کنند.
گفتنی است بر اساس طرح ارائه شده در سال‌های گذشته، مقرر گردید تا هر یک از استان‌های کشور با همکاری استان خراسان رضوی اقدام به ایجاد زائر سرا برای زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ویژه آن استان نموده که بر این اساس ضمن تکریم زائران، زمینه‌های صرفه جویی در هزینه‌های سفر و ... لحاظ گردد که بر این اساس بسیاری از استان‌ها با انجام این اقدام، عملیات ساخت زائر سرا را از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد اجرایی نموده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار