علی تشنه دل :
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: این سازمان و شرکت شهرک‌های صنعتی و شهرداری سمنان ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت زائرسرای در مشهد پرداخت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 01 July 2020

بازگردانی ۱۷ واحد تولیدی غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید/ ضرورت ...

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه سازمان صمت استان، شرکت شهرک‌های صنعتی و شهرداری سمنان ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت زائرسرای در مشهد پرداخت می‌کنند، اظهار داشت: تاکنون این اعتبارات تخصیص پیداکرده است.

وی بابیان اینکه تا دو ماه آینده سازمان صنعت، معدن و تجارت تعهدات خود را برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس عملیاتی می‌کند، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت هر تعهدی را که قبول می‌کند با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد.

شهردار سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه در دو سال گذشته شهرداری سمنان افزون بر چهار میلیارد ریال برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس هزینه کرده است، اظهار داشت: در روزهای آینده یک میلیارد ریال در قالب تأمین میلگرد و آهن‌آلات برای ساخت این زائرسرا از سوی شهرداری اختصاص می‌یابد.

سید محمد ناظم رضوی با تأکید بر اینکه برای ساخت زائرسرای استان سمنان در مشهد مقدس از عاملان داخل استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: در کنار شهرداری، دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در قالب‌های مختلف برای ساخت این طرح مهم ارزشی اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار