به گزارش تابناک سمنان:
مراسم تقدیر و تشکر از ریاست و کارکنان دانشکده فنی دختران شاهرود پیرامون کارگاه‌های جهادی تولید ماسک و البسه پزشکی به همت بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۷ 01 July 2020

در این مراسم که با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و معاونت تعلیم و تربیت سپاه و مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان در دفتر ریاست دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران برگزار شد، با اهدا لوح و هدیه از تلاش‌ها و همکاری‌های ریاست و کارکنان در این دانشده در مقابله با کرونا تجلیل گردید.
ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در این مراسم با تقدیر از حضور مسئولان سپاه و بسیج دانشجویی گفت : با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در مورد بهره گرفتن از ظرفیت های کشور برای حل مشکل مردم در حوادث و بحران ها ، دانشگاهیان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود به فرمایشات رهبری لبیک گفتند.
دکتر ماندگارزاد گفت: با شیوع ویروس کرونا، این دانشکده در راستای ایفای رسالت و مسئولیت اجتماعی به عنوان یک دانشکده جامعه محور با طی فرایند لازم ، به راه‌اندازی کارگاه تولید و عرضه ماسک‌ های بهداشتی و ژل های ضدعفونی اقدام کرد .
ایشان با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به ماهیت کاربردی بودن ، ظرفیت تجهیزات و منابع انسانی موجود رسالتش در جامعه بیشتر است گفت: آنچه که این روزها شاهد انجام آن هستیم جز وظایف ذاتی آموزش مهارتی به‌شمار می‌رود.
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و لزوم رعایت مراقبت های بهداشتی توسط شهروندان و نیاز مبرم مردم و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به اقلام ضروری مانند ماسک و ژل بهداشتی ، دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود  اقدام به تولید این محصولات کرد.
دکتر ماندگارزاد با تأکید بر این که دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود  توان علمی و تجهیزاتی خود را در این روزهای سخت برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی بسیج کرده ، اظهار کرد: این دانشکده در خط مقدم جبهه مبارزه با شیوع این بیماری در حال تلاش شبانه‌روزی است و تا ریشه‌کنی کامل این بیماری با حداکثر توان به تلاش خود ادامه خواهد داد.
سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سپاه ناحیه شاهرود در این مراسم با تقدیر از زحمات همه جهادگران عرصه سلامت جامعه از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در تولید ماسک و گان رایگان و در اختیار قرار دادن آن به مراکز درمانی و عموم مردم تجلیل کرد و گفت: این مجاهدت‌ها نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب بالایی است و امیدواریم خداوند در این دنیا و آخرت جزای خیر و عاقبت بخیر نصیب همه گرداند.

مهیار یونس آبادی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود نیز در این مراسم از زحمات شبانه روزی کارکنان دانشگاه و عوامل کارگاه‌های تولید ماسک و گان تقدیر کرد و زحمات آنان را ستود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار