گوشه‌ای از جنایات سازمان تروریستی منافقین دهه ۶۰ را در ویدئویی منتشر شده از سریال شاهرگ مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 30 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: سازمان منافقین، در انقلاب علیه رژیم شاهنشاهی شرکت داشت. اما این سازمان پس از پیروزی انقلاب و از دست دادن قدرت در پای صندوق‌ها با رأی قاطعانه مردم به انقلاب اسلامی، تصمیم به انتقام از رهبران انقلاب و مردم ایران گرفت. سازمان منافقین بعد از ترور رهبران انقلاب، به کشتار عمومی مردم روی آورد و سران آن در آمریکا، فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی تحت حمایت غرب قرار گرفتند.

نقش جدی منافقین در جاسوسی به نفع بعثی‌ها و نیز کمک به حملات صدام به شهرهای ایران بود. با شکست طرح‌های جنگی صدام و منافقین در آخرین حملات آن‌ها علیه ایران و پایان جنگ، سازمان منافقین برای آن که بتواند در عراق به حیات خود ادامه دهد، به ماشین سرکوب و جنایت صدام تبدیل شد به نحوی که صدام برای کشتارهای وحشیانه کردها و دیگر مردم عراق نیز از منافقین استفاده می‌کرد.

 

در ادامه گوشه‌ای از جنایات این سازمان تروریستی دهه ۶۰ در ایران را مشاهده خواهید کرد. در این ویدئو که مربوط به سریال شاهرگ است دو عضو منافقین پس از انجام یک عملیات تروریستی و کشتن زنان و مردان بی‌گناه در مورد بی مادر شدن یک کودک و اینکه گناه این کودک چه بوده که باید مادرش را از دست بدهد صحبت می‌کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار