سیده فاطمه تقوی:
به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: یک هزار و ۸۷۵ نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده ساماندهی شدند.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 30 June 2020

توزیع 5700 سبدحمایتی بین کودکان سوء تغذیه سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری پنج هزار و ۷۰۰ سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است، ابراز کرد: طرح‌های خوبی برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفته است که تا پایان، سال نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال اجرا می‌شود، تاکید کرد: ماهیانه به‌صورت میانگین ۱۲۰ هزار تومان در قالب بن کارت به خانواده کودکان مشمول و نیازمند بابت تغذیه پرداخت می‌شود.

سیده فاطمه تقوی افزود: یک هزار و ۸۷۵ نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول و تحت حمایت کمیته امداد استان ساماندهی شده‌اند.

تقوی با اشاره به اینکه والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می‌توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند، گفت: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی - حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است که هدف آن کمک به رفع سوءتغذیه در سراسر کشور محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار