گارسیا پیمنتا، سرمربی اسپانیایی ممکن است به زودی هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد و کیکه ستین قبل از پایان فصل اجراج شود.
کد خبر: ۸۶۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ 29 June 2020

موندو دیپورتیوو مدعی شد جلسه هیئت مدیره بارسلونا در حال برگزاری است و احتمال اخراج کیکه ستین زودتر از حد تصور وجود دارد. شرایط در اردوی بارسا هرگز مساعد نیست و روابط نه چندان خوب بازیکنان با کیکه ستین و عدم نتیجه گیری این تیم در لالیگا، جایگاه سرمربی فعلی بارسلونا را به خطر انداخته است. آبی اناری ها در حال حاضر دو امتیاز کمتر از رئال مادرید دارند و شانس رقیب دیرینه به مراتب برای فتح لالیگا بیشتر از آنهاست.

 

 

ممکن است در صورت عدم موفقیت بارسلونا در لالیگا، کیکه ستین نتواند فصل را در بارسلونا کامل سپری کند و شاید او اخراج شود. آینده این سرمربی با نتایج بارسا در شش بازی باقی مانده در لیگ ارتباط مستقیم دارد.

 

ESPN در گزارشی مدعی شد اگر بارسلونا موفق به فتح عنوان قهرمانی نشود، گارسیا پیمنتا، مربی تیم دوم بارسا جایگزین کیکه ستین برای رقابت های لیگ قهرمانان خواهد شد. قرارداد پیمنتا با این باشگاه در تابستان امسال به پایان می رسد، اما انتظار می رود او روز سه شنبه 30 ژوئن قرارداد جدیدی امضا کند.

 

گارسیا پیمنتا برای قبول این پست ابراز آمادگی کرده و حتی در صورت ناکامی بارسا در دیدار فردا مقابل اتلتیکومادرید، احتمال برکناری کیکه ستین در همین مقطع از فصل و حضور گارسیا پیمنتا تا پایان لیگ قهرمانان روی نیمکت بلوگرانا وجود دارد. البته احتمالا فصل بعد بارسلونا به دنبال گزینه های مطرح تری چون ژاوی خواهد رفت و بعید است گارسیا پیمنتا روی نیمکت آنها باقی بماند.

منبع:ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار