رونمایی از جایگزین غلامی و کریمی و نیمکت نشینی میلیچ
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ترکیب 11 نفره خود برای دیدار با سایپا را مشخص کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ 29 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: ترکیب استقلال برای دیدار امشب با سایپای تهران مشخص شد و فرهاد مجیدی تیمش را با ارنجی متفاوت نسبت به دیدار با فولاد به زمین خواهد فرستاد.


بر اساس ترکیب اعلام شده از سوی کادرفنی استقلال سیدحسین حسینی دروازه بان آبی ها در مسابقه با سایپا است. در خط دفاعی محمد دانشگر جایگزین عارف غلامی شده که در بازی با فولاد اخراج شد و در این دیدار محروم است. همچنین روزبه چشمی و سیاوش یزدانی دو مدافع دیگر آبی پوشان خواهند بود.

 

وریا غفوری همچون دیدارهای قبلی در پست بک راست به میدان می رود و این وظیفه را در جناح چپ میلاد زکی پور برعهده خواهد داشت. نکته جالب نیمکت نشینی هرویه میلیچ است.
همچنین با توجه به محرومیت علی کریمی در خط هافبک نیز تغییراتی داده شده است. بر این اساس فرشید باقری به ترکیب اصلی آبی ها اضافه شده و در کنار آرش رضاوند و مسعود ریگی در میانه میدان توپ خواهند زد.

 

در خط حمله نیز مهدی قائدی مرد اول آبی ها است و فرهاد مجیدی تصمیم گرفته با توجه به کمبودهای موجود از علی دشتی در کنار گلزن ترین بازیکن تیمش استفاده کند. باید دید زوج دشتی و قائدی که برای اولین بار شکل گرفته چه کاری از پیش می برد.

 

ترکیب استقلال مقابل سایپا:
سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، محمددانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و علی دشتی.

 

گفتنی است؛ روی نیمکت استقلال هم حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، عظیم گوک، امیرحسین کارگر، هرویه میلیچ، محمد بلبلی و زکریا مرادی حضور دارند.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار