به گزارش فارس، وحید شمسایی ستاره سابق تیم ملی فوتسال و باشگاه‌های گیتی پسند، دبیری تبریز، تاسیسات دریایی و ... در گفتگویی نسبت به حواشی فینال لیگ برتر فوتسال واکنش نشان داد و اظهار داشت: جالب اینجاست که یک روز می‌گفتیم که در یک شهر، تماشاگران حواشی ایجاد می‌کنند و بازی به چالش کشیده می‌شود اما الان که کسی در سالن نبود، فکر می‌کنم جالب این است که میان دو تن از مربیانی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر دارند و کاربلد هستند، این اتفاق می‌افتد و تشنج به داخل زمین هم می‌رود.

شمسایی ادامه داد: اگر فلش بک به دو هفته قبل بزنیم، متوجه می‌شویم ماجرا از آن‌جا آغاز می‌شود که مدیرعامل یک تیم علیه یک بازیکن تیم دیگر صحبت کرد و سرمربی او پشت بازیکنش در آمد و حمایتش کرد؛ بعد این ماجرا ادامه دار شد و فکر می‌کنم همه حواشی از آنجا شروع شد اما اصلا این رفتارها وقتی ما یک فینال را در پیش داریم، زیبا نیست. آن‌هم وقتی می‌توانیم به متن کار بپردازیم، نباید حواشی را پررنگ کنیم.

وی عنوان کرد: خیلی ناراحت کننده و کسل کننده است وقتی بازی را می‌بازید و فینال را واگذار می‌کنید. اما وقتی تماشاچی هم در سالن نیست، خیلی زشت است که درگیری ایجاد شود و از دقیقه یک مسابقه این درگیری‌ها بود؛  من حتی خودم کارشناس برنامه تلویزیونی بودم و دوست نداشتم جشن قهرمانی را در قاب تلویزیون باشم چون اصلا فکر نمی‌کنم این‌چنین اتفاقاتی جذاب باشد.

ستاره سابق تیم ملی توضیح داد: این حواشی قبل از بازی رفت اتفاق افتاد؛ از مصاحبه‌های که رخ داده بود. چرا که هم در اصفهان و هم در تبریز در درون زمین اتفاقات عجیبی رخ نداد اما بعد از بازی صحنه‌های زشتی را دیدیم و من خواهش می‌کنم از سازمان لیگ و کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون که واقعا برخورد کنند چرا که به تازگی بازی‌ها با تماشاگر یا بدون تماشاگر حواشی دارد!

وحید شمسایی در واکنش به صحبت های داوود پرهیزکار گفت: امیدوارم  پرهیزکار مسئول کمیته فوتسال به صحبت‌هایشان عمل کنند؛ نمی‌دانم این خبر صحت دارد یا خیر اما گویا مسئول حراست فدراسیون را هم اشتباهی زده‌اند که این خیلی عجیب و غیرقابل باور است!

شمسایی در رابطه با درگیری علی افضل و حضورش در رختکن تیم رقیب هم افزود: من نمی‌توانم قبول کنم که علی افضل در رختکن حریف رفته باشد و گفته باشد من باید سرمربی گیتی پسند می‌بودم.

وی همچنین در خصوص مرحله پلی‌آف لیگ گفت: اگر پیش از کرونا و در بازی پلی آف ستارگان ورامین و شهروند ساری وقتی بدون تماشاگر بازی در جریان بود و چند ثانیه بعد از شروع، داور بازی را نیمه تمام می‌گذارد برخورد می‌شد و تیم‌ها از جدول حذف می‌شدند الان در دیدار فینال این اتفاقات رخ نمی‌داد! ما اگر ساختار لیگ را درست کنیم، همین شرایط می‌تواند دردسرساز شود چرا که برخی تیم‌ها یکسال می‌آیند و سال بعد دیگر حضور ندارند.

شمسایی درباره تیم‌هایی که با آنها قهرمان لیگ شده و منحل شده اند هم گفت: من با تیم‌های پیمان، استقلال تهران، تام ایران خودرو، فولاد ماهان، دبیری تبریز، تاسیسات دریایی قهرمان لیگ ایران شده‌ام اما هیچکدام‌شان در لیگ نیستند؛ من 10 قهرمانی در لیگ با تیم های مختلف گرفتم اما 9 تیم دیگر حضور ندارند!

بازیکن سابق تیم استقلال درباره تیمداری دوباره باشگاه استقلال در رقابت‌های فوتسال هم افزود: هنوز اتفاق خاصی در این‌باره رخ نداده است چرا که من در این مسئله خبر خاصی ندارم؛ امیدوارم بررسی شود که چرا استقلال از فوتسال رفت و چرا حالا می‌خواهد برگردد؟ اسم استقلال بزرگ است و مایه مباهات است اما اگر بخاطر اسم استقلال بخواهد بیاید زیبا نیست و امیدوارم با تیمی قدرتمند راهی لیگ شوند. هم استقلال و پرسپولیس که انشاءالله قوی بیایند چرا که این مسئله مهم است.

وی در گفت و گو با شبکه ورزش درباره بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر فوتسال ایران گفت: هنوز چیزی مشخص نیست که با استقلال برگردم یا خیر اما دوست دارم امسال در لیگ، بعد از دو سال دوری بازگردم؛ حالا هم در قامت بازیکن و هم در قامت مربی. چرا که توانایی بازی کردن را هم دارم، انشاءالله آن موقع که خواستم بازگردم دقیق شرایط مشخص می‌شود.

شمسایی درباره اختلاف تعداد گلش با فالکائو هم گفت: 8 گل آقای فالکائو بیشتر زده‌ اما دوست ندارم چندان درباره تیم ملی صحبت زیادی انجام بدهم؛ چون بارها این مسئله مطرح شد و این‌ها را هم بگویم که سرمربی تیم ملی مشکلی ندارند اما فعلا چیزی برای بازگشت من به تیم ملی مشخص نیست.