ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های صنعت آب و برق باید با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همسو و همخوان باشد و مسائلی همچون عدالت محوری، مردمی بودن، دانش محوری، درون گرایی و برون گرایی در این سیاست‌ها لحاظ شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 27 June 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار با مدیران عامل صنعت آب و برق استان به مناسبت هفته مدیریت مصرف آب و برق، اظهار کرد: تامین برق مطمئن، افزایش ظرفیت نیروگاه‌ها، دسترسی به برق، توسعه ظرفیت تولید انرژی‌های تجدید پذیر و... از جمله فعالیت‌های چشمگیر وزارت نیرو در حوزه برق است.

وی همچنین به اقدامات شاخص در حوزه آب پرداخت و افزود: آب‌رسانی به روستاها، احداث سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی، حفاظت از منابع آب‌های زیر زمینی و ... نیز از جمله اقدامات قابل توجه وزارت نیرو است.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که بخشی از مصرف بی رویه آب و برق به شرایط روحی و ذهنی جامعه برمی‌گردد، تاکید کرد: باید راهکارهای علمی و عملی در حوزه مدیریت مصرف آب و برق برای شرایط فعلی و پساکرونا داشته باشیم و هدف باید تغییر سبک زندگی مردم در حوزه مصرف باشد.

وی، تنظیم کولرها در دمای آسایش و استفاده از شیرهای هوشمند آب را برخی از روش‌های موثر در مدیریت مصرف عنوان کرد و افزود: مشکلات اصلی این حوزه با ورود به فصل تابستان و استفاده از وسایل سرمایشی پرمصرف و افزایش مصرف آب و برق اتفاق می‌افتد که از مردم عزیز استان می‌خواهیم همچون گذشته نهایت همراهی را با صنعت آب و برق داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در این دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق استان گزارشی از وضعیت تولید و مصرف آب و برق در کشور و استان ارائه داده و از امام جمعه محترم تبریز درخواست کردند تا با رهنمودهای خود مردم را به مدیریت مصرف تشویق و ترغیب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار