معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت:تمامی منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی بیمه حوادث هستند.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 27 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا شایسته جو افزود: بیمه کردن اثاث و منازل مسکونی مددجویان در مقابل حوادث غیرمترقبه، یکی از راهبرد‌های اساسی کمیته امداد برای مدیریت بحران است.
وی یادآورشد: بیش از پنج سال است که کمیته امداد تمامی منازل مسکونی مددجویان را در برابر حوادث آتش سوزی، زلزله ، سیل و طوفان بیمه کرده است.
وی افزود: در سال‌جاری از بیش از ۴۴۴ هزار مسکن استان۴۸ هزارو ۴۴۶ مسکن مربوط به مددجویان تحت حمایت که ۱۱ درصد را تشکیل می دهد بیمه شدند.
شایسته جو اظهار داشت : از این تعداد ۲۵۵۰۸ واحد مسکونی روستایی و ۲۲۹۳۸ واحد شهری هستند که با توجه به وجود تعداد ۱۰۲۳۵۹ واحد مسکونی روستایی در استان ۲۵درصد از منازل روستائیان استان توسط کمیته امداد بیمه شده اند.
وی از پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت خبرداد و گفت: در سه ماهه اول ۲۱۲۹ نفر از مشمولین بیمه‌های اجتماعی(زنان سرپرست خانوار ومجریان طرح های اشتغال) کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار یک میلیاردو صد میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار