کد خبر: ۸۶۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 19 June 2020

به گزارش خبرنگار «تابناک»؛ دکتر مدرس خیابانی در نشست امروز جمعه پس از استماع گزارش دکتر سعید صادقی گوغری عضو هیأت مدیره شرکت گهرزمین اقدامات صورت‌ گرفته در این مجتمع معدنی را ارزشمند و قابل‌تقدیر دانست و از زحمات تلاشگران سخت کوش این شرکت قدردانی کرد .
سرپرست وزارت صمت با اشاره به سال جهش تولید و الزام رفع موانع تولید در کشور ، بر تأمین سنگ آهن مورد نیاز مجتمع‌های عظیم صنعتی کشور تأکید نمود.
وی افزود: در شرایطی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه، اقتصاد کشور را هدف قرار داده است تولید محصولات دارای ارزش افزوده بالا و ارزآوری برای کشور به واقع جهاد است.

تاکید سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت بر افزایش استخراج و جهش تولید در شرکت سنگ آهن گهرزمین

از جمله تصمیمات مهم این نشست تشکیل هیأتی از معاونین وزیر صمت برای حضور در استان کرمان ظرف دو هفته آینده با هدف رفع موانع تولید و رسیدن این مجتمع عظیم معدنی به ظرفیتهای قابل انجام بود که قطعاً آثار مثبت آن در چشم انداز آینده فولاد کشور ارزنده خواهد بود . همچنین با کلیات افرایش استخراج تا سقف ۳۰ میلیون تن مورد موافقت قرار گرفت و در خصوص نحوه تعیین قیمت سنگ آهن مقرر گردید پیشنهاد فنی و اقتصادی شرکت گهرزمین از طریق استاندار محترم به وزیر صمت ارایه گردد .

در ابتدای این نشست دکتر صادقی گوغری عضو هیأت مدیره شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن قدردانی از سرپرست وزارت صمت که به همراه معاونین خود در روز تعطیل ، رسیدگی به مشکلات صنایع و معادن را از جمله برنامه‌های کاری خود قرار داده‌اند ، گزارش کاملی از عملکرد شرکت ارائه داد و در ادامه چالش‌های این شرکت در راستای تحقق جهش تولید را شرح و یادآور شد چنانچه موضوعات مطروحه به نحو شایسته پیگیری و اجرایی شود شرکت سنگ آهن گهرزمین امکان ایجاد اشتغال به نحو محسوس را داشته و با همکاری وزارت دفاع زمینه تولید ماشین آلات معدنی فراهم است .

تاکید سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت بر افزایش استخراج و جهش تولید در شرکت سنگ آهن گهرزمین

دکتر محسن مصطفی پور معاون بازرگانی شرکت سنگ آهن گهرزمین نیز در این دیدار گفت: این شرکت آمادگی دارد با ایجاد امکان افزایش استخراج و تولید سنگ آهن نیاز شرکت‌های معظم فولادی از جمله ذوب آهن اصفهان که مورد تأکید سرپرست وزارت صمت است را در قالب تهاتر تأمین نماید و همچنین نیاز ارزی کشور از مسیر صادرات محصولات دارای ارزش افزوده بالا نیز امکانپذیر می شود .
شایان ذکر است در این نشست که با حضور دکتر فدایی استاندار کرمان ، شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ، حسینی نژاد رییس سازمان صمت استان کرمان ، صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر ، صدرالله دولت معاون پارلمانی وزیر ، اصفهانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر انجام شد ، چالش‌های پیش روی شرکت گهرزمین در محورهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این راستا اتخاذ گردید .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار