پیشکسوت پرسپولیس گفت: در شرایط کنونی فوتبال می‌تواند به نشاط جامعه کمک کند؛ پس بهتر است به جای کوک کردن ساز مخالفت در برگزاری لیگ، تلاش کنیم این رشته در فضای بهتر و پاک‌تر به جامعه بازگردد.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 27 June 2020

«سهراب انتظاری» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شروع مجدد لیگ برتر فوتبال افزود: پس از شرایط ویژه‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمد، مردم دیگر با زندگی با کرونا کنار آمده‌اند. رفته رفته مشاغل به شرایط معمول خود بازمی‌گردند و صنعت فوتبال هم مانند سایر مشاغل به شرایط عادی بازگشته است.

وی اظهار داشت: از طرفی فوتبال یک صنعت است و درآمد درصدی از جامعه به همین فوتبال بستگی دارد. فوتبال تنها از نفراتی تشکیل نشده که درون زمین می‌بینید بلکه افراد زیادی مانند عوامل برگزاری بازی درآمدشان با صنعت فوتبال گره خورده است. آنهایی که دم از اقتصاد در فوتبال می‌زنند باید به این مسائل هم آگاه باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در شرایط کنونی فوتبال می‌تواند به نشاط جامعه کمک زیادی کند. چرا باید این سرگرمی را از مردم بگیریم. باید به جای مخالفت صرف با برگزار نشدن لیگ، دست به دست هم دهیم تا فوتبال هر چه زودتر در فضای پاک‌تر به جامعه بازگردد نه اینکه مدام بخواهیم با کوک کردن ساز مخالف، در برگزاری بهتر فوتبال خلل ایجاد کنیم.

وی در مورد مخالفت برخی مدیران باشگاه‌ها با برگزاری لیگ، اضافه کرد: چون پرسپولیس شانس نخست قهرمانی است، آنها می‌خواهند کرونا را بهانه کنند تا جلوی ناکامی احتمالی را بگیرند. آقایان بهتر است به جای این کارها بروند تیمشان را قوی کنند تا با نتیجه گرفتن دل مردم استان خود را شاد کنند.

انتظاری گفت: پرسپولیس حاشیه امنیت خوبی در جدول دارد و شرایط خوبی را برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی ایجاد کرده است. بازیکنان چند دیدار باقی مانده را هم محکم به کار خود ادامه دهند تا با اقتدار قهرمان شوند.

وی در مورد اظهارات مالک یکی از باشگاه‌های لیگ برتری که اعلام کرده بود، همه برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می‌کنند، تاکید کرد: این صحبت‌ها فرافکنی است. آقایانی که این حرف ها را می‌زنند بهتر است به تاریخچه پرسپولیس نگاهی بیاندازند و قهرمانی‌های این تیم را بشمارند آنگاه به بزرگی پرسپولیس پی خواهند برد. متاسفانه برخی افراد تنها یکی دو سال است که به وفوتبال آمدند و به واسطه فوتبال مطرح شدند آنگاه اندازه چند سال در این مدت صحبت کرده‌اند. آنها بهتر است تمرکزشان روی تیم خودشان باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار