آمریکا با بیش از ۴۰ هزار مورد ابتلا به کرونا ظرف یک روز، رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند.
کد خبر: ۸۶۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 26 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از نیویورک تایمز، آمریکا روز پنجشنبه با ثبت بیش از ۴۰ هزار مورد ابتلا به کرونا، رکورد تازه‌ای را در این زمینه بدست آورد.

به نوشته نیویورک تایمز، در حالی آمریکا روز گذشته در زمینه ثبت ابتلا به کرونا رکورد زده که برخی ایالت‌های این کشور، بازگشایی و کاهش محدودیت‌ها را به تعویق انداختند.

در نشانه‌ای آشکار از وضعیت وخیم ابتلا به کرونا در آمریکا، تیم کاری مرتبط با کرونای کاخ سفید اعلام کرده تصمیم دارد امروز جمعه برای نخستین بار پس از دو ماه وقفه، جلسه توجیهی در این زمینه برگزار کند. این در حالی است که آخرین جلسه توجیهی این گروه در ۲۷ آوریل برگزار شده بود.

رکورد تازه آمریکا در موارد تازه ابتلا به کرونا در حالی به ثبت رسیده که دست کم ۴ ایالت آلاباما، آلاسکا، مونتانا و یوتا بالاترین موارد ابتلای روزانه به کرونا را به ثبت رسانده اند.

همچنین در ایالت کالیفرنیا، جایی که فرمان باقی ماندن در خانه ها، خصوصا در اوایل این همه گیری به اجرا در آمد، شمار مبتلایان روز پنجشنبه از ۲۰۰ هزار مورد فراتر رفت.

این در حالی است که مقامات بهداشتی آمریکا می‌گویند شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ممکن است ده برابر بیشتر از آن چیزی باشد که اکنون در آمار‌ها اعلام شده است.

مقامات بهداشتی آمریکا گفته اند معتقدند نزدیک به ۲۰ میلیون آمریکایی تا کنون دچار کرونا شده اند. این در حالی است که در حال حاضر آمار ابتلا به کرونا ۲.۳ میلیون نفر اعلام شده است.

تا کنون بیش از ۹ میلیون و ۷۱۴ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، ۴۹۱ هزار نفر در جهان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار