معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور؛
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۴ هزار و ۲۰۰ تیم عملیاتی در قالب تیم های واکنش سریع و تیم های امداد و نجات جاده ای در سراسر کشور ساماندهی شده و فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 25 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدباقر محمدی در جلسه هماهنگی کمیته امداد و نجات ستاد اربعین حسینی با حضور مدیران عامل و معاونان امداد و نجات استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام به میزبانی این استان افزود: در مجموع ۶۸ هزار امدادگر در قالب این تیم ها آموزش دیده اند و آمادگی دارند برای مقابله با حوادث و سوانح مختلف در مناطق مختلف کشوری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی هلال احمر فعالیت در حوزه امداد و نجات است، ادامه داد: چنانچه با تصمیم ستاد مرکزی اربعین این حماسه عظیم امسال برگزار شد، آمادگی برای احداث پایگاه های امداد و نجات در سه استان ایلام، خوزستان و کرمانشاه همچون سال های گذشته وجود دارد.

وی بیان کرد: در ایام اربعین حسینی مرز مهران یکی از پرتردد ترین مرزهای کشور است که پیش بینی می شود با امکانات و برنامه های مناسب نسبت به سال گذشته خدمات موثر و بیشتری به زائران ارایه شود.

معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با افزایش پایگاه های امداد و نجات جاده ای، آمبولانس ها و تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر در مسیر تردد زائران خدمات بیشتر و بهتری به زائران ارائه خواهد شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات تصریح کرد: در صورت نیاز به اسکان نیز با امکاناتی که در مرز مهران مستقر خواهد شد آمادگی کامل برای اسکان اضطراری زائران فراهم می شود.

در این نشست مدیران عامل و معاونان امداد و نجات استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام ضمن ارائه گزارش عملکرد حماسه اربعین حسینی در سال گذشته جهت هر چه بهتر برگزار شدن این حماسه عظیم و خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین و بررسی مسائل و مشکلات با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار