استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد
. دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای مبارزه با فساد و سامان دادن به مشکلات بخش‌های مختلف تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 24 June 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی با حضور در دادگستری کل استان، هفته قوه قضاییه را به مدیران و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت و افزود: بعد از انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه، شاهد تحول بسیار اساسی در حوزه مبارزه با فساد در ابعاد مختلف هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و مجرمان و متخلفان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: رویکرد فعلی قوه قضائیه، موجب آرامش روحی و روانی مردم شده و اقشار مختلف مردم از اهتمام جدی مسئولان این قوه برای اجرای انصاف و عدالت در جامعه حمایت می‌کنند.


رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل و همکاری مدیریت اجرایی استان با دستگاه قضایی، گفت: قوه قضائیه متعلق به آحاد ملت ایران است.

موسی خلیل اللهی با اشاره به حفظ احترام و آبروی افراد در دادرسی‌ها، تأکید کرد: حفظ کرامت انسان‌ها حتی افراد متهم و مجرم در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در اولویت است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، مدیران کل سیاسی و انتخابات و امنیتی و انتظامی استانداری و دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :