ماجراجویی چند نوجوان در بازکردن درب چمدانی که در کنار رودخانه پیدا کرده بودند به داستانی جنایی بدل شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 24 June 2020

رودخانه

به گزارش تابناک سمنان: ماجراجویی چند نوجوان در یکی از ایالت‌های آمریکا به داستانی جنایی بدل شد. این نوجوان در حال گردش در کنار رودخانه‌ای در منطقه «دوامیش هید» شهر سیاتل واقع در ایالت واشینگتن بودند که یک چمدان مشکی توجه آن‌ها را به خود جلب کرد.

پس از آنکه یکی از این چند نوجوان برای ماجراجویی اقدام به بازکردن درب این چمدان کرد با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. در حالی که آن‌ها احتمال می‌دادند چمدان حاوی مقادیری پول باشد پس از بازکردن درب آن یک بسته که بوی بدی از آن استشمام می‌شد پیدا کردند.

در ویدئویی که توسط این چند نوجوان تهیه شده تمام این ماجراجویی آن‌ها را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این چند نوجوان در حالی که یک چمدان مشکی در پایین رودخانه توجه آن‌ها را به خود جلب کرده دیده می‌شوند. در ادامه یکی از آن‌ها به چمدان نزدیک شده و با یک چوب اقدام به بازکردن درب آن می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از بازکردن درب چمدان یک بسته سیاه رنگ در داخل آن نمایان می‌شود.

آن‌ها بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و پلیس را در جریان قرار دادند. پلیس محلی آمریکا پس از بررسی محتویات درون چمدان بقایای یک جسد را در آن پیدا کرد. این در حالی بود که پلیس در جستجو‌های خود یک جسد دیگر را نیز در درون آب پیدا کرد. بنا به گفته پلیس شهر سیاتل این اجساد روز جمعه و در نزدیکی پارک لونا پیدا شدند. بقایای این اجساد برای انجام آنالیز بیشتر به مرکز معاینه پزشکی شهرستان کینگ منتقل شدند. تحقیقات برای تعیین هویت این اجساد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار