علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بر تسریع در پرداخت تسهیلات به صنعتگران استان توسط بانک‌های عامل تاکید کرد و گفت: حفظ خط تولید و اشتغال موجود در اولویت نخست قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 24 June 2020

باید حمایت ویژه از واحد‌های صنعتی صادرات‌محور استان در دستور کار باشد

استاندار سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در دویست و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی فعلی حفظ تولید و اشتغال موجود در استان به‌عنوان یک رویکرد مهم در اولویت است، اظهار داشت: تسریع در پرداخت تسهیلات به صنعتگران استان سمنان از سوی بانک‌های عامل این استان موردتوجه قرار گیرد.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مبحث تولید برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان بیان کرد: عدم پرداخت به‌موقع تسهیلات در شرایطی که نوسانات قیمت ارز و تحریم‌های ظالمانه کشور را احاطه کرده است مانع از حفظ ارزش ریالی پول می‌شود.

علیرضا آشناگر با اشاره به‌ضرورت اصلاح برخی قوانین و آئین‌نامه‌ها برای رفع موانع موجود در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی متقاضی بیان کرد: شعار جهش تولید باید به‌دوراز نگاه‌های سطحی و تزئینی به‌صورت جدی موردتوجه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

آشناگر بابیان اینکه تسریع در پرداخت تسهیلات ضمن حفظ ارزش پول، در افزایش کارایی آن نیز تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: پیگیری برای افزایش میزان مبلغ تسهیلات و تعداد تسهیلات بانک‌های عامل در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خاطرنشان کرد: بانک‌ها برای دریافت ضامن و روند رسیدگی و پرداخت تسهیلات رونق تولید به صاحبان صنایع در استان، تسهیل گری و از سختگیری‌های بی‌مورد برای پرداخت وام اجتناب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار