سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رتبه نخست استان در زمینه تولید و تامین انواع الکتروموتور در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 24 June 2020
 
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحد‌های صنعتی شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت: استان سمنان رتبه اول تولید در زمینه تخصص الکتروموتور هود آشپزخانه و رتبه دوم تامین الکتروموتور در سطح کشور را دارد

وی گفت: شرکت نام آوران صنایع آروین با سرمایه گذاری ثابت حدود ۳۰ میلیارد ریال و سرمایه در گردش حدود ۴ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع می‌باشد که در زمینه تولید انواع الکتروموتور فعالیت دارد.

سرپرست سازمان صمت استان با اشاره به ویژگی‌های شاخص این مجموعه تولیدی اظهار داشت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۷۵ هزار عدد الکتروموتور تکفاز خازن دار و ۳۲۰ هزار عدد الکتروموتور تهیه مطبوع (هود) را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۹۰ نفر را در استان فراهم نماید. ‍

علی تشنه دل ادامه داد: دکتر آشناگر استاندار محترم سمنان در دومین برنامه بازدید خود از واحد‌های صنعتی به اتفاق جمعی از مدیران و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت مکث الکترونیک مهدیشهر بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد صنعتی قرار گرفتند.

وی گفت: این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ثابت حدود ۶۳ میلیارد ریال و سرمایه در گردش حدود ۲۶ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع می‌باشد که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و قطعات فعالیت دارد.

سرپرست سازمان صمت استان اظهار داشت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار تن قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، ۲۲۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و ۱۶۰ هزار دستگاه جاروبرقی خشک را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۱۴۰ نفر را در استان فراهم نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار