سیده فاطمه تقوی:
به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی معاون حمایت خانواده کمیته امداد استان سمنان از راه‌اندازی صندوق‌های محلی در پنج نقطه استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام ایجاد اشتغال به‌ویژه مشاغل خانگی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 21 June 2020

صندوق های سرمايه گذاری امانی محلی – اقتصاد برتر

معاون حمایت خانواده کمیته امداد استان سمنان صبح یکشنبه در جلسه شورای داخلی کمیته امداد به میزبانی این نهاد در سمنان ضمن بیان اینکه صندوق‌های محلی در پنج نقطه استان سمنان راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: این صندوق‌ها از امروز در کلاته رودبار دامغان، بسطام، فولاد محله، بیارجمند و فرومد میامی کار خود آغاز کردند.

وی ضمن بیان اینکه با راه‌اندازی این صندوق‌ها در واقع می‌کوشیم تا چتر حمایتی بر سر مددجویان گستره شود، ابراز داشت: تمرکز بر گروه کمک درآمد در مناطق روستایی، رفع و کاهش معضلات اقتصادی و عدم مراجعه روستاییان به شهر برای تشکیل پرونده از دیگر مزایای این صندوق‌ها محسوب می‌شود.

سیده فاطمه تقوی بابیان اینکه این صندوق‌های محلی برای ارائه تسهیلات و تسهیلگری در مناطق کم برخوردار است، افزود: عمده‌ترین هدف این صندوق‌ها ایجاد اشتغال به‌ویژه مشاغل خانگی است.

تقوی بابیان اینکه اعتبار این صندوق‌ها یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: دو صندوق ثمر بی ارجمند و فرومد سال گذشته راه‌اندازی شدند که نتایج خوبی را نیز به دنبال داشت.

معاون حمایت خانواده کمیته امداد استان بابیان اینکه سه صندوق در سه‌ماهه نخست سال جاری در دیگر مناطق استان سمنان راه‌اندازی شدند، افزود: این صندوق‌ها در مراکز نیکوکاری هر روستا یا شهر مستقر هستند که کشوری شدن این صندوق‌های محلی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین در پایان اضافه کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت نیز در قاب تسهیلات اشتغال‌زایی، ازدواج، مسکن، ضروری و بسیاری از موارد حمایتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار