رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه و صداوسیما اقدامات لازم را به منظور آگاهی بخشی به جوانان و دشمن‌شناسی و نمایان ساختن چهره واقعی و بزک شده آمریکا به عمل آورند.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 20 June 2020

به گزارش خبرگزاری تباناک کرمانشاه به نقل از فارس،عباس سروری شعار محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (6 تا 12 تیرماه)، «آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر» اعلام کرد.

وی اشاره‌ای به به جنایات گسترده آمریکای جنایتکار و سردمداران استکبار به ویژه در کشورهای منطقه از قبیل سوریه، عراق، افغانستان، فلسطین، یمن و... و همچنین جنایات متعدد آنان علیه ملت بزرگ ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون مانند: سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در 6تیر1360، بمب گذاری و انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت حضرت آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره)، بمباران شیمایی سردشت و حلبچه، شهادت شهید کچویی رئیس زندان اوین، ترور و شهادت شهدای محراب با همکاری سازمان منافقین، ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در 12 تیر 1367 و شهادت 290 نفر مسافر بیگناه داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر در کشورهای منطقه رخنه کرده و با حیله‌ها و شیطنت های خود مانند ایجاد شبکه خونخوار و تروریستی داعش، آنان را به جان هم انداخته است و با سوء استفاده های مختلف از نهادهای به اصطلاح بین‌المللی مانند شورای امنیت، در 134 کشور جهان مشغول ظلم و ستم و استثمار است به طوری که در کشور مظلوم افغانستان به بهانه تامین امنیت تاکنون 173 هزار نفر را به خاک و خون کشیده است.

سروری ادامه داد: با توجه به حوادث اخیر و تحولات داخلی و جاری کشور آمریکا و جنایت‌های وحشتناک و نژادپرستانه دولت آمریکا علیه مردم آمریکا، همچنین تحریم‌های بسیار ظالمانه علیه ملت ایران به ویژه در شرایط حساس کنونی، انتظار می‌رود اصحاب رسانه و صداوسیما اقدامات لازم را به منظور آگاهی بخشی به جوانان و دشمن‌شناسی و نمایان ساختن چهره واقعی و بزک شده آمریکا به عمل آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار