مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برای ارتقاء ورزش کرمانشاه با کسی تعارفی نداریم و در این راه در مدت دو سال گذشته مافیای زیادی را کنار زدیم.
کد خبر: ۸۶۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 17 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، صابر رحیمی در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان کرمانشاه که با حضور رئیس فدراسیون در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزارشد، بااشاره به پیشرفت خوب پروژه های عمرانی ورزشی کرمانشاه، اظهار کرد: هرچند امسال از نظر بودجه‌ای نسبت به سالهای گذشته شرایط مناسبی نداریم، اما توانسته ایم اعتبارات خوبی را برای احداث، تکمیل، ترمیم و حفظ و نگهداری پروژه های ورزشی بگیریم.

وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار پروژه های عمرانی را شروع و یا تکمیل خواهیم کرد که پیش از این نمونه‌های آن را در ورزش استان نداشته‌ایم که از جمله آنها احداث و تکمیل پیست سوارکاری، اسکیت، گلف و اتومبیلرانی را می‌توان نام برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با راه اندازی این پروژه ها سرانه فضای ورزشی استان تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت، البته طی همین دوسال گذشته هم با اجرای‌پروژه های مختلف ورزشی سرانه فضای ورزشی را تا 14 درصد نسبت به قبل افزایش داده‌ایم.

وی اعلام کرد: با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها امیدواریم تا حدود 12 هزار نفر به آمار ورزشکاران سازمان یافته استان اضافه شود.

رحیمی در ادامه با تاکید براینکه براساس آمارها ورزش کرمانشاه دریکی دوسال گذشته رشد قابل قبولی داشته، گفت: ورزش کرمانشاه بخوبی در حال پیش رفتن است و برای ارتقاء آن هم با هیچ کسی تعارف نداریم و در این راستا مافیای زیادی را در ورزش استان کنار زدیم.

وی در ادامه به برگزاری مجمع اسکواش کرمانشاه اشاره کرد و در خصوص برخی شائبه ها مبنی بر مهندسی این انتخابات، اظهار کرد: اگر انتخابات مهندسی شده بود، رقابت بین دو کاندیدا اینقدر تنگاتنگ نمی‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورشد: امروز همه در این محمع شاهد برگزاری رقابتی سالم بین دو کاندیدا بودند و شدیدا مهندسی بودن آن را رد می‌کنیم.

وی از برنامه ریزی برای حمایت از اسکواش کرمانشاه خبر داد و گفت: امسال از محل اعتبارات ارزش افزوده اعتبار مورد نیاز برای احداث یک سالن چهارکورته اسکواش را اختصاص می‌دهیم.

اسکواش کرمانشاه به تحول نیاز دارد

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این نشست، کرمانشاه را از قطب‌های ورزش ایران دانست و اظهار کرد: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی در ورزش کرمانشاه داریم که همواره در مسابقات برون مرزی خوش می‌درخشند و افتخارآفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اسکواش هم از جمله رشته هایی است که در گذشته وضعیت خوبی در آن داشتیم، اما اکنون ضعیف شده و زیرساخت های مناسبی هم ندارد.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به عدم فعال بودن هیات های شهرستانی اسکواش، گفت: از رئیس جدید این هیات انتظار داریم تا در طول چهارسال آینده حداقل هفت شهرستان را بخوبی فعال کند.

وی خواستار برنامه ریزی برای افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته شد و افزود: درحال حاضر تعداد ورزشکاران اسکواش باز کرمانشاه حدود 100 نفر است، درحالیکه برای اینکه یک هیات را بصورت رسمی هیات ورزشی بدانیم باید حداقل 150 ورزشکار بیمه شده ورزشی داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار