دادستان اصفهان
علی اصفهانی گفت: مبنای کار قضاوت، مردمی و انقلابی بودن است و اگر در دستگاه قضایی می‌خواهیم تحول ایجاد کنیم باید این دو اصل را مدنظر قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 16 June 2020
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در آیین تودیع و معارفه دادستان جدید خوانسار گفت: استفاده از جوانان صالح، انقلابی و کارآمد در دستگاه قضائی می‌تواند به تحقق این امر و مبارزه با خط قرمز قوه قضاییه که همان مبارزه با فساد است کمک کند.
علی اصفهانی افزود: تحقق عدالت اجتماعی بدون مبارزه با فساد محقق نخواهد شد و حضور نیرو‌های صالح و کارآمد در سیستم قضایی نقش بسزایی در تحقق این امر دارد.
وی گفت: ارائه نظرات غیرکارشناسی در مسائل تخصصی مثل امور فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از مشکلات جامعه امروز است که باعث بروز مشکلات بیشماری در کشور شده است.
اصفهانی گفت: در قضیه بیماری کرونا، رهبر معظم انقلاب توصیه به عمل کردن به نظرات کارشناسان در ستاد ملی کرونا داشتند که این می‌تواند الگوی خوبی برای همه ما در استفاده از نظرات کارشناسان داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از هدف‌های دستگاه قضایی حمایت از تولید و جهش تولید است گفت: دستگاه قضا با کسانی که آرامش مردم را به خطر انداخته و مخل امنیت و آرامش مردم بویژه در حوزه اقتصادی باشند قاطعانه برخورد کرده و با آن‌ها مماشات نخواهد کرد.
در پایان این مراسم از خدمات ۳ ساله محمود خلیلیان دادستان قبلی تجلیل و محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب خوانسار معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار