نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به دعوت رئیس جمعیت هلال احمر در حضور مسئولان مربوطه و رئیس هلدینگ سیمان آبیک به اتفاق در خصوص حل مشکل ۲۰ ساله سوله‌های هلال احمر استان تصمیم گرفتیم.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 16 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» عزیزاله شهبازی در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که در ساختمان صلح انجام شد، گفت: پس از دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر ضرورت ساماندهی انبارهای هلال احمر و متعاقب بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از سوله‌های مستقر در استان البرز، این نشست برای تعیین تکلیف انبارهای استان برگزار شد.  

وی ادامه داد: اختلاف ۲۰ ساله‌ای بین کارخانه سیمان آبیک و هلال احمر ایران در البرز وجود داشت که امروز رسیدگی شد. : انبارهای هلال احمر البرز از اهمیت بالایی برای کشور برخوردار بوده چرا که این استان از جنوب و مرکز روی گسل زلزله قرار دارد و همچنین البرز معین پایتخت و استان‌های همسایه است.  

شهبازی افزود: البرز در مرکز کلونی جمعیت تهران و قزوین و... قرار دارد، محورهای مواصلاتی البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است. انتظار داریم پس از حل این مشکل، هلال احمر کشور برای تجهیز سوله‌ها و ساماندهی محورهای دسترسی، اقدامات لازم را داشته باشد.  

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: سوله‌های هیو در استان البرز را پس از تعیین تکلیف، می‌توانیم به عنوان یک انبار استراتژیک در کشور مورد استفاده قرار دهیم.  

وی افزود: تفاهم اولیه برای تعیین تکلیف این سوله‌ها  انجام شد  و امید است در آینده نزدیک توافق نهایی  انجام شود. تکمیل پد بالگرد نیز در این استان در دستور برنامه‌های بعدی قرار دارد.  

برچسب ها: هلال احمر ، سوله ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار