فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از بازگرداندن کیف حاوی سه هزار فرانک سوئیس به صاحبش توسط یکی از ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 13 June 2020

سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار داشت: یکی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین انجام مأموریت در یگان خدمتی خود متوجه جا ماندن کیف یکی از مراجعان می‌شود.

وی افزود: مأموران بلافاصله نسبت به بررسی کیف مذکور به منظور شناسایی آدرس یا شماره تلفنی از صاحب آن اقدام کرده که مشخص می‌شود کیف مذکور حاوی سه هزار فرانک سوئیس معادل ۶۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با تلاش مأموران، صاحب کیف به یگان انتظامی مراجعه و اموال وی به صورت صحیح و سالم تحویل وی شد.

سرهنگ خدادوست با بیان اینکه این اقدام مأموران باعث خوشحالی وصف ناپذیر شهروند مذکور از پیدا شدن کیف شد، گفت: شیرین‌ترین لحظه برای مأموران نیروی انتظامی لحظه خوشحالی و اعلام آنان از عملکرد کارکنان است و لبخند رضایت آنان خستگی را از تن مأموران ما بیرون می‌کند.

مقام انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی به وجود چنین ما مو رانی مؤمن، متعهد و با ایمان در بدنه خود افتخار می‌کند، گفت: بی تردید یکی از کارهایی که باعث ایجاد اطمینان خاطر و اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی شده وجود افراد صالح و پاکدست در این نیرو است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار