امام جمعه موقت اصفهان :
امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید به تخلفات برخی مسوولانی که بر کرسی نشسته و خیانت ‌کردند و بعنوان مُفسد شناخته شدند، رسیدگی شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 12 June 2020

نمازگزاران اصفهانی امروز با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم نماز جمعه این هفته شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان که پس از هفته‌ها مجدداً اقامه شد، در مصلای این شهر با اشاره به رسیدگی رییس قوه قضاییه به تخلفات اقتصادی و احتکار و اختلاس در کشور افزود: آیت‌الله رییسی نباید از دشمنی‌ها و انتقادها بترسد و کوتاه بیاید.

وی خطاب به مسوولان تاکید کرد: باید دید چرا کار و تلاش در راستای تامین معیشتی مردم و کاهش فاصله طبقاتی کم شده است تا جایی که مستاجران قدرت پرداخت اجاره خود را هم ندارند.

خطیب جمعه اصفهان همچنین با اشاره به انتشار ویروس کرونا در جهان گفت: این ویروس آزمایش بزرگی برای جهان بود زیرا چهره واقعی ایران، آمریکا و انگلیس و سایر کشورها را به دنیا نشان داد.

وی افزود: دانشمندان ایرانی پس از انتشار کرونا به تکاپو افتاده و به اختراع‌ها و اکتشاف‌های زیادی دست یافتند که در جهان بی‌نظیر بود.
میردامادی بیان کرد: این اکتشاف‌ها در حدی بود کشوری مانند آلمان ۴۰۰ هزار دستگاه تست از ایران خریداری کرد.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: چهره واقعی آمریکا برای کسانی که بر ضرورت مذاکره و ارتباط با این کشور اصرار داشتند و رهبر معظم انقلاب مخالف آن بودند، روشن شد.
وی همچنین با تقدیر از تلاش پرستاران و پزشکان ایرانی برای درمان بیماران کرونایی و خدمت در بیمارستان‌ها اظهار داشت: کادر درمانی ایران انصافاً پای کار ایستادند و برخی نیز شهید راه خدا شدند.
حجت‌الاسلام میردامادی همچنین ادامه داد: کرونا به کشورهای مدعی ابرقدرت بودن جهان مانند آمریکا ثابت کرد که بسیار ضعیف هستند.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: در زمان شیوع کرونا در آمریکا، مردم فروشگاه‌ها را غارت کردند و در صف خرید اسلحه ایستادند اما در ایران که ملتی با تربیت انسانی و اسلامی دارد، مردم با وجود شرایط اقتصادی نابسامان، به توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی به افراد نیازمند و آسیب‌دیده پرداختند.
میردامادی همچنین با تسلیت سالروز شهادت رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) افزود: اگر امروز تمدن و آثاری از تمدن علنی و پیشرفت و اختراع دیده می‌شوند این تمدن را مدیون امام محمدباقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار