معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه متروی تبریز به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساخت این شهر مورد توجه ویژه قرار دارد، گفت: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 10 June 2020

به گزارش تابناک تبریز، جواد رحمتی امروز در بازدید از فاز ۳ خط یک قطار شهری تبریز، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده بود تا پایان سال ۹۹ خط یک قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی برسد و طبق وعده‌های داده شده سال گذشته شاهد بهره‌برداری تعدادی از ایستگاه‌ها بودیم و امیدواریم امسال نیز تعداد باقی‌مانده ایستگاه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن قدردانی از خدمات دست‌اندرکاران این پروژه، گفت: خوشبختانه پروژه طبق برنامه در جریان است و جا دارد از مدیران، پیمانکاران، مشاوران، کارگران و تمامی عوامل اجرایی به‌ویژه مدیرعامل سازمان قطار شهری که توانستند به وعده‌های خود عمل کرده و طبق برنامه پروژه را اجرا کنند، قدردانی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه متروی تبریز به‌عنوان فعال‌ترین و موفق‌ترین پروژه شهری نام‌برد و گفت: در بازدید روز گذشته دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور از قطار میانه- تبریز، موضوع پروژه متروی تبریز مطرح شد و عنوان کردند که برای خود من جای تعجب داشت که با شرایط سخت اقتصادی موجود، مترو تبریز فعال بوده و پیشرفت قابل توجهی دارد و قول حمایت و همراهی دادند تا ان‌شاءالله این پروژه همچنان فعال باشد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته به‌منظور کلنگ‌زنی خط سه قطار شهری تبریز طی سال‌جاری، افزود: اگر بتوانیم سه خط مترو تبریز را محقق سازیم، بعد از تهران به‌عنوان نخستین کلان‌شهری خواهیم بود که توانسته‌ایم این موضوع را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت منابع، دولت از طریق تامین اوراق مشارکت در کنار ما بود و در دولت دهم و یازدهم بیشتر حمایت‌ها از این پروژه صورت گرفته است.

رحمتی خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار