تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و فناورانه بین دانشگاه اصفهان و شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون – ایریسا امضاء شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ 09 June 2020

 به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، این تفاهم نامه به منظور تقویت و توسعه‌ همکاری، با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش روز دنیا و فناوری‌ها در اجرای طرح‌ های صنعتی، پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی و آموزشی برای رفع نیاز‌های حوزه مأموریتی دانشگاه و شرکت ایریسا امضاء شد.
دانشگاه اصفهان و شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون- ایریسا برای بهره‌گیری از تخصص‌های مختلف علمی و تحقیقاتی و سرعت بخشیدن به تجاری‌سازی نتایج و محصولات دانش بنیان در سطح جامعه و رفع نیاز‌ها و مشکلات و رسیدن به هدف توسعه ملی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و در چارچوب قوانین و مقررات کشوری، تصمیم به همکاری و امضای این تفاهم نامه گرفتند.
همکاری مشترک در تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی و فناوری، ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت دانشجویان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی در مراحل اجرای طرح‌های پژوهشی، استفاده از امکانات تحقیقاتی همچنین حمایت از صاحبان ایده و کارآفرینان در زمینه‌های پژوهشی برای تولید انبوه و عرضه به بازار،  از محور‌های اصلی این تفاهم نامه ۱۳ ماده ای است.
دانشگاه اصفهان ۱۶ هزار دانشجو، هفت هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی و ۶۵۰ عضو هیأت علمی دارد.
شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) با بیش از ۶۰۰ متخصص که در سال ۱۳۷۱تأسیس شد، دارای بالاترین رتبه در رده بندی شورای عالی انفورماتیک کشور و یکی از بزرگترین شرکت‌های مطرح در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و اجرای سیستم‌های ERP سفارشی، اتوماسیون صنعتی و شبکه و زیر‌ساخت ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار