بازیکن برزیلی و اسبق آبی پوشان با شکایت از استقلال در دادگاه عالی ورزش، در صدد است از این باشگاه غرامت ۹ میلیون دلاری بگیرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 07 June 2020

پادوانی به دنبال دریافت غرامت 9 میلیون دلاری از استقلال

به گزارش تابناک سمنان: چندی پیش احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مطالبات پادوانی ظرف روزهای آینده پرداخت خواهد شد و با دعوت از این بازیکن به ایران، مراسمی برای تجلیل از او برگزار خواهد شد.

از حدود یک ماه پیش تاکنون مسئولان باشگاه استقلال به دنبال پرداخت مطالبات پادوانی بودند اما به دلیل تایید نشدن شماره حساب پادوانی از سوی وکیل این بازیکن، مطالبات پادوانی هنوز پرداخت نشده است.

پادوانی که در مصاحبه با رسانه های ایران ابراز امیدواری کرده بود در دوره مدیریت سعادتمند بتواند مطالبات صد هزار دلاری خود را از استقلال را دریافت کند، اکنون قید دریافت طلبش را زده و با شکایت از باشگاه استقلال در دادگاه عالی ورزش قصد دارد به دلیل مصدومیت شدید و نقص عضوی که در دوران بازی برای استقلال با آن مواجه شد، از این باشگاه غرامت چند میلیون دلاری بگیرد.

پیش از این پادوانی به کمیته انضباطی فيفا شکایت کرده بود که طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال، شکایت بازیکن برزیلی رد شد و کمیته انضباطی فیفا تنها مطالبات صد هزار دلاری پادوانی را تایید کرد.

وکیل پادوانی همچنان از تایید شماره حساب این بازیکن برای پرداخت شدن مطالبات صد هزار دلاری او امتناع می کند و بازیکن برزیلی و وکیلش امیدوارند شکایتشان در دادگاه عالی ورزش به نتیجه برسد و بتوانند استقلال را به پرداخت غرامت ۹ میلیون دلاری محکوم کنند.

با این حال مسئولان باشگاه استقلال معتقدند تنها صد هزار دلار باید به پادوانی پرداخت شود و درخواست غرامت 9 میلیون دلاری این بازیکن را رد می کنند.

در صورتی که رای این پرونده به نفع پادوانی صادر شود، بزرگ ترین محکومیت یک باشگاه ایرانی در مجامع بین المللی رقم خواهد خورد. در نهایت باید دید رای دادگاه عالی ورزش برای این پرونده چه خواهد بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار