کد خبر: ۸۵۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 07 June 2020

نصب المان عشق در پره‌سر

تابناک/شهردار پره‌سر از نصب المان "من عاشق پره سر هستم" در این شهر خبر داد.

شهرام شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این المان هفت متر عرض و دو متر ارتفاع دارد و نمادی از عشق شهروندان با فرهنگ پره‌سر به شهر خودشان است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهر پره‌سر در مسیر جاده ترانزیتی کریدور شمال_جنوب، گردش پذیر بودن و در جهت برند سازی آن، تابلوی فانتزی با مضمون "من عاشق پره‌سر هستم" به منظور افزایش زیبایی بصری در ورودی این شهر نصب شد.

شهردار پره‌سر خاطرنشان کرد: پیش از این مرتفع‌ترین المان استان گیلان یعنی المان "ماهیگیر" در این شهر نصب شده بود.

شهابی با بیان این که شهرداری پره‌سر همواره تلاش می‌کند با زیباسازی و ایجاد جلوه‌های بصری در این شهر رضایت شهروندان و توجه گردشگران را جلب کند، اضافه کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب بتوانیم فرهنگ غنی و اصیل شهروندان پره‌سر را بیشتر به گردشگران معرفی کنیم.

وی از آغاز فاز نخست طرح گردشگری، فرهنگی و تجاری بازار پره‌سر خبر داد و گفت: فاز نخست این طرح شامل پروژه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی مجموعه بازار، ایجاد پارکینگ، ساخت واحدهای تجاری، سکوی نمایش تئاتر و سنگ فرش است.

شهردار پره‌سر با اشاره به اینکه هم اکنون آسفالت معابر و ادامه سنگ فرش و موزائیک کاری در بخشی از خیابان جانبازان و خیابان اصلی در حال انجام است. افزود: مدیریت شهری برای میدان آبشار و میدان برنج فروشان نیز برنامه‌های عمرانی در دستور کار دارد که در صورت تأمین بودجه آن‌ها را اجرا می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است و هر سال به ویژه در فصول بهار و تابستان پذیرای بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت از اقصی نقاط کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار