کد خبر: ۸۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 06 June 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: سیستان و بلوچستان نیاز به تفکر، تلاش و کار جهادی دارد و لازمه کار جهادی؛ تحول در تفکر و تغییر نگاه همه مسئولان استانی است.

منصور بیجار در نشستی که با حضور شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی استان پیرامون بررسی مشکلات حاشیه نشینی شهر زاهدان در استانداری برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، فضای کنونی استان به سمت تفکر جهادی تغییر کرده و اکثر مدیران استانی از بخشی نگری دستگاهی عبور کرده اند و برای انجام کارهای بزرگ در کنار هم قرار گرفته اند.

وی با ابراز خرسندی از پیگیری مسائل حاشیه نشینی شهر زاهدان توسط دکترشهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کاری همه مدیران بایستی دارا بودن تعهد کاری نسبت به وظایف مربوطه باشد چرا که در این شرایط سخت اقتصادی کشور، با پیگیری های مجدانه، اعتبار و منابع مالی را دریافت می‌کنیم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم پشتیبان و همراه ما هستند و فضا برای کار و تلاش آماده است.

معاون استاندار با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص بافت های فرسوده شهرهای زاهدان و چابهار و تعیین تکلیف اراضی منزل‌آب، سیادک و همچنین خدمات انجام شده در شهرک جهاد زاهدان گفت: اولویت کاری در حال حاضر احداث باند دوم کمربندی زاهدان است که با توجه به بروز حوادث ترافیکی که منجر به خسارات جانی می‌شود، برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بیجار به فعالیت های دفاتر تسهیل گری استان پیرامون شناسایی حاشیه نشیان و ساماندهی حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت: سازمان امور اجتماعی کشور و ستاد بازآفرینی شهری علاقمند به کار در سیستان و بلوچستان هستند و کار در این استان را مهمترین و اولویت دارترین وظیفه شان می دانند. 

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه در بحث مدارس کمبود داریم، اما خوشبختانه هم خیرین و هم بخش دولتی جهت رفع این کمبودها ورود کرده اند و اقدامات خوبی انجام شده است و ضرورت دارد به بحث آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی نیز توجه شود.

 معاون استاندار سیستان وبلوچستان اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت های بودجه در ردیف های ملی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مشخص شده است، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف کرده‌ایم؛ سهم استان را از طریق وزارتخانه مربوطه پیگیری کنند و این معیار ارزیابی عملکرد مدیران استانی هم خواهد بود.

وی در پایان گفت: با اینکه سال آخر فعالیت دولت را در پیش رو داریم و منابع دولتی هم بسیار محدود است، اما اگر همین منابع محدود به درستی مدیریت شود کارهای قابل توجهی انجام خواهد شد کما اینکه در سال گذشته با مدیریت درست منابع اعتباری اکثر شاخص‌های توسعه استان جهش داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار