مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: شناور باری بهبهان که از بندرخرمشهر عازم بندر ام‌القصر بود در آب‌های عراق غرق شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 05 June 2020

شناور باری بهبهان در آب‌های عراق غرق شد

به گزارش تابناک سمنان:  و به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی جمعه اظهار کرد: شناور باری بهبهان ١٣ خرداد حامل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندرخرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود که شب گذشته در کانال آبی خورعبدالله درمیان عراق و کویت و در محدوده استحفاظی آب‌های عراق غرق شد.

او تعداد خدمه این شناور را هفت نفر اعلام کرد و افزود:، چون این حادثه در محدوده عراق اتفاق افتاده هنوز جزئیات دقیق از علت حادثه و تلفات احتمالی انسانی به ما گزارش نشده و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

صدور مجوز برای اعزام شناور امدادی به عراق

 مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: اعزام شناور تجسس به آب‌های عراق نیاز به مجوز دولت عراق داشت که این مجوز را کسب کرده ایم و اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر یک فروند شناور امدادی به خورعبدالله اعزام کرده است.

اسعدی شرایط جوی آب‌های شمال غربی خلیج فارس را نامساعد توصیف و اظهار کرد: با توجه به کوچک بودن محدوده جستجو، احتمال پیدا شدن مفقودی‌ها وجود دارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تمام یا بخشی از شناور غرق شده، یادآور شد: کل شناور ۵۰۰ تنی فلزی غرق شده و همه بار به زیر آب رفته است. اگر بخشی از شناور غرق می‌شد هیچ یک از دریانوردان و سرنشینان این کشتی غرق نمی‌شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار