نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از طرح ۲ فوریتی نمایندگان درباره جاماندگان سهام عدالت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 05 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح دو فوریتی درباره جاماندگان دریافت کننده سهام عدالت در مجلس خبر داد و گفت: این طرح اعلام وصول شده و پس از تشکیل کمیسیون‌ها به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر برگردانده خواهد شد.

او با اعلام اینکه در طرح یاد شده، برای افرادی که از دریافت سهام عدالت در سال ۸۵ جامانده‌اند و یا پس از آن مشمول دریافت شده‌اند، بند‌هایی آورده شده است، افزود: در این طرح پیش بینی شده از ۵۰ درصد سهام دولت و یا واگذاری شرکت‌های جدید به مشمولان سهام عدالت داده شود.

 

پور ابراهیمی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تا یک ماه آینده، افرادی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند را در مجلس تعیین تکلیف کنیم.

 او با بیان اینکه این طرح دارای ۸ بند و چند تبصره است، بیان کرد: البته این طرح در ۲ بخش، ساماندهی وضعیت موجود دارندگان سهام عدالت و ساماندهی افرادی که از دریافت این سهام جامانده‌اند، تدوین شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ساماندهی درباره سهام عدالت در مجلس انجام شود، تصریح کرد: از طریق این اقدام مجلس، هم مشکلات بازار سرمایه کاهش پیدا می‌کند و هم واگذاری‌ها بهتر انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار