تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 04 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد.

جهانپور ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و ۳ هزار و ۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

او گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۷۱ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

انجام بیش از یک میلیون آزمایش تشخیصی

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد:  ۲۵۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

او با بیان اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، تاکید کرد: استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در وضعیت هشدار جدی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار