یک رسانه بلژیکی دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان را به عنوان سنگربان شماره یک تیم آنتورپ معرفی کرد.
کد خبر: ۸۵۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 04 June 2020

بیرانوند دروازه بان شماره یک آنتورپ

به گزارش تابناک سمنان: سایت «اسپورت مگزین» بلژیک علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس را دروازه بان شماره یک فصل آینده آنتورپ معرفی کرد.

این سایت که از چندی پیش به بررسی عملکرد تیم‌های لیگ برتر بلژیک در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ و برنامه‌های آتی آن‌ها پرداخته، در ادامه گزارش‌های خود به سراغ تیم آنتورپ رفته است.

آنتورپ فصل آینده شاهد خانه تکانی گسترده‌ای خواهد بود، روی نیمکت مربیگری ایوان لکوی کروات جانشین لازلو بولانی خواهد شد. از طرف دیگر قرارداد چندین بازیکن این تیم از جمله سینان بولات و ینس تئونکنز دروازه بان‌های اول و دوم این فصل آنتورپ به پایان رسیده و آن‌ها قصد تمدید ندارند.

اسپورت مگزین با اشاره به اینکه آنتورپ در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۴ یا ۵ انتقال خواهد داشت، نوشت، در درون دروازه جانشین سینان بولات مشخص است. علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی ممکن است در رقابت برای کسب عنوان دروازه بان شماره یک آنتورپ، این عنوان را از چنگ دیگر گزینه این باشگاه یعنی ژان بووتز (دروازه بان حال حاضر موسکرون) در آورد.

به نوشته این سایت آنتورپ که امسال خود را به جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ بلژیک رسانده در سه سال گذشته فراتر از حد انتظار امتیاز کسب کرده است.

پیش بینی می‌شد این تیم در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بین ۳۲ تا ۴۹ امتیاز کسب کند، اما شاگردان بولونی پیش ازپایان فصل ۵۳ امتیاز به دست آوردند. این تیم فصل گذشته هم ۱۰ امتیاز بیشتر از حداکثر امتیاز پیش بینی شده کسب کرده بود.

بیرانوند هفته آینده برای حضور در تست پزشکی باشگاه آنتورپ راهی بلژیک خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار