سایت اختصاصی تیم فوتبال وستهام انگلیس با انتشار گزارشی نوشت اکنون بهترین زمان برای حضور مهاجم ایرانی زنیت در لیگ برتر است.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 03 June 2020

رسانه انگلیسی: اکنون بهترین زمان حضور آزمون در لیگ برتر است

به گزارش تابناک سمنان: «همرز نیوز»، سایت اختصاصی تیم فوتبال وستهام انگلیس با انتشار گزارشی با اشاره به این که وستهام باشگاهی است که بیشترین علاقه را به سردار آزمون دارد، نوشت به نظر می‌رسد اکنون بهترین زمان  برای حضور مهاجم ایرانی زنیت در لیگ برتر است.

این سایت نوشت، براساس گزارش نشریه ایتالیایی اریا ناپولی، وستهام باشگاهی است که در حالی وارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی شده است که بیشترین علاقه را به سردار آزموون مهاجم سن پترزبورگ نشان داده است.

وستهام قرار است در پایان فصل برای جذب بازیکن تیم ملی ایران با ناپولی وارد رقابت شود.دیوید مویس، سرمربی وستهام مطمئناً قصد دارد خط حمله خود را تابستان امسال در ورزشگاه لندن تقویت کند.

این باشگاه شرق لندنی به شدت نیاز به ایجاد رقابت و پشتیبانی بیشتر برای سباستین هالر، مهاجم نا موفق خود، دارد؛ و آزمون می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. او مطمئناً در طی دو یا سه سال گذشته نشان داده از چه قابلیت‌هایی برخوردار است.

اریا ناپولی ادعا می‌کند که تا کنون چکش‌ها بیشتر از هر باشگاه دیگری  به این بازیکن ۲۵ ساله علاقه نشان داده اند.آزمون را می‌توان تابستان امسال با ۲۵ میلیون پوند جذب کرد و این می‌تواند رقم بسیار خوبی برای وستهام باشد.

عملکرد این بازیکن ۲۵ ساله در ۱۴ ماه گذشته برای زنیت بسیار خوب بوده است. در ۴۵ بازی، او ۲۶ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل داده است.

آزمون در هوا بسیار قوی است. این بازیکن ۱۸۰ سانتی متری در ۲۷ مسابقه در این فصل، به طور متوسط در هر بازی در ۲ نبرد هوایی پیروز شده است.

همرز نیوز تاکید کرد، به نظر می‌رسد این بازیکن ایرانی برای بازی در لیگ برتر مناسب است و در ۲۵ سالگی، اکنون به نظر می‌رسد بهترین زمان برای انتقال به لیگ برتر انگلیس باشد.

براساس گزارش اریا ناپولی، وستهام شانس بسیار خوبی برای پیروزی در مسابقه جذب آزمون در تابستان امسال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار