از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری به ۱۸ نوعروس تحت حمایت تعداد ۶۰قلم لوازم زندگی از جمله یخچال ،اجاق گاز ،فرش ،جارو برقی و ماشین لباسشویی اهداء شده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 02 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمدرضا شایسته جو، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد، گفت : برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و پرداخت کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند از برنامه‌های کمیته امداد است.
وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری به ۱۸ نوعروس تحت حمایت تعداد ۶۰قلم کالا از جمله یخچال ،اجاق گاز ،فرش ،جارو برقی و ماشین لباسشویی اهداء شده است، گفت: در مجموع ۷۵ میلیون تومان برای خرید این تعداد کالا هزینه شده و از طریق امداد شهرستان‌ها به نوعروسان اهداء شده است.
وی گفت: پرداخت کمک هدیه ازدواج و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج است و در کنار آن خدمات مشاوره‌ای با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجويان ارائه می‌شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اظهارداشت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار