مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان ایلامی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 01 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد در آیین تودیع و معارفه معاونان اشتغال و امور حمایت این نهاد اظهار کرد: بیش از ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان جویای کار این نهاد در سال جاری اختصاص یافته است.

وی افزود: با تغییرات جدید در حوزه معاونتها انتظار داریم هم حوزه خودکفایی و هم حوزه امور حمایت خانواده در سطح استان و شهرستانها متحول شوند.

وی تصریح کرد: لازم است در بین جامعه مددجویی فرهنگ کار و تلاش و تولید بیشتر از گذشته ترویج و نهادینه شود.

موسی نژاد اضافه کرد: آموزش های هدفمند و موثر منجر به ایجاد شغل باید در بین جامعه مددجویی به صورت هدفمند دنبال شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: ظرفیت های بزرگی در درون خانواده های مددجویی وجود داشته که لازم است در راستای توانمندشدن آنان شناسایی و بکارگیری شوند.

در این مراسم با تقدیر از روح الله سلیمانی معاون سابق اشتغال و خودکفایی امداد استان ایلام که به مدت ۹ سال این مسئولیت را عهده دار بوده است، شبیب جعفرزاده به عنوان معاون جدید در این حوزه منصوب و معرفی شد.

همچنین با تقدیر از شبیب جعفر زاده معاون سابق امور حمایت و سلامت خانواده امداد استان ایلام که به مدت حدود هشت سال این مسئولیت را عهدار بوده است، روح اله سلیمانی به عنوان معاون جدید این نهاد در این حوزه منصوب و معرفی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار