حجت الاسلام و المسلمین رییسی:
رییس قوه قضاییه از برخورد با دانه درشت‌ها برای جمع شدن جرائم جزئی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 01 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه امروز دوازدهم خرداد در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت عقلانیت معنویت و اخلاق است.

وی افزود: بی عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها هم در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، ادامه داد: نتیجه بی توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی تصریح کرد: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرائم جزئی هم جمع می‌شود کمااینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

وی بیان داشت: بهترین شاخص در اجرای عدالت، عمل به قانون است و هیچکس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد.

رییس قوه قضاییه افزود: اجرای قانون باید بدون تبعیض و با اولویت سنجی انجام شود. اگر اولویت سنجی درست نباشد نتیجه اش برخورد با کوله بری به جای برخورد با قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
انشا…که این فیلم بازی کردن در مورد استعفا دادن یا ندادن آقای….. ربطی به دادگاه طبری بی شرف دزد رشوه خوار ندارد.
که در اینجا دیگر پای حق الناس در میان است هرچند که در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد دیدیم که رهبری عزیز هرگز تسلیم اینگونه باج خواهی ها نشده و نخواهد شد و سید ابراهیم رئیسی عزیز نیز چنین است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار