مجتبی جانعلی:
به گزارش تابناک سمنان: مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان از کسب دو عنوان نایب قهرمانی در رشته ورزشی بوچیا توسط ورزشکاران استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۶۰ ورزشکار کشور به‌صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 01 June 2020
ورزشکاران برتر رقابت های مجازی بوچیا معرفی شدند – فدراسیون ورزشهای ...

مدیرکل ورزش و جوانان سمنان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مسابقات بوچیا با حضور ۱۶۰ ورزشکار کشور به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات دو عنوان نایب قهرمانی توسط ورزشکاران سمنان کسب شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه ورزشکاران جانباز و معلول برگزار شد، افزود: ورزشکاران از شهر‌های سمنان، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بجنورد، بیرجند، تبریز، تهران، دامغان، دزفول، رشت، زنجان، شهریار، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، مشهد، کرمانشاه، گرگان و یزد در این دوره از مسابقات حضور یافتند.
مجتبی جانعلی بابیان اینکه ورزشکاران با ارسال فیلم‌های خود در چهار کلاس پزشکی در این مسابقات شرکت کردند، یادآور شد: در بخش بانوان و در کلاس بی سی تو «BC۲» سحر خزایی از شهریار در جایگاه قهرمانی قرار گرفت.
جانعلی با تأکید بر اینکه ندا غایبی از سمنان بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: ساینا صادق پور نیز از ارومیه مقام سوم را کسب کرد و این در حالی است که در بخش آقایان و در کلاس «BC۳» محمدرضا رسولی از تهران مقام اول قهرمانی، محمدقلی تبار از سمنان مقام دوم و نایب قهرمانی و محمدمهدی جلال پور و ابوالفضل مهدی زاده از کرج مقام سوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار